Urodziny

Moi synowie właśnie skończyli po 24 lata.
Ale numer!!!
:))

Komentarze

  1. Tylko pogratulować

    OdpowiedzUsuń
  2. 24 to numer jak kazdy inny, czego sie ciepiesz major? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no prosz..ale ze co tak razem? nic nie panimaju,

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałaś nic o ciążach mnogich?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 24 to dwa tuziny, a tuzin to ho ho jest, sama przyznasz
    24h ma doba
    2x24=48 haha, 48 na dołku
    ale najbardziej mnie poruszyło, że za 4 lata bedą mieć łącznie tyle lat co ja
    24, liczba jak liczba, też mi coś!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "24 to dwa tuziny, a tuzin to ho ho jest, sama przyznasz
    24h ma doba
    2x24=48 haha, 48 na dołku
    ale najbardziej mnie poruszyło, że za 4 lata bedą mieć łącznie tyle lat co ja

    A zatem wiecie już ile mam lat moi drodzy, powiedział Abdul Hakim, z namaszczeniem głaszcząc brodę."

    Szczepan Jeleński
    "Lilavati"

    OdpowiedzUsuń
  7. 4 x 6 czyli 666 i 6 ;-)

    Na dołku teraz nawet 48 + 24 (te ostatnie w dyspozycji sądu)...

    OdpowiedzUsuń
  8. otóż to.nagle uzmysławiasz sobie ILE lat kończą Twoje dzieci i załamka no ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a tak wogóle to fają dwuzłotówkę da l mi klient.
    Jeździec Piastowski.
    PEwno bita w ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to pierwsza z serii "Wojsko polskie"
    tak wogle te "zlote" dwuzlotówki (material nazywa sie Nordic Gold) sa na ogol obrzydliwe bo nieczytelne, ale ta seria zapowiada sie wyjatkowo efektownie ...
    w tym roku Miednica jeszcze wypluje na rynek rycerza ciezkozbrojnego, pewno seria zakonczy sie za pare lat komandosem "Gromu" lub nie daj Boze "efem szesnastym" (jak to teraz mawiaja dziady z kregow zblizonych do rzadu ..)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam:) alem nie wiedziala ,ze tys taki szczesciarz:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty