Prima Aprilis


Nic a nic dziś nie skłamałem - kurde świat umiera ...
A poza tym pierwsza wiosenna pełnia.
To w pierwszą niedzielę po pierwszej wiosennej pełni kościół katolicki obchodzi Wielkanoc.
Trąci barbarzyństwem ... i astrologią :)
No bo tak, żeby była Wielkanoc muszą kolejno zajść trzy zdarzenia:
1. Słońce musi wstąpić w znak Barana - wiosna (patrz cukrowy baranek wielkanocny, taki z proporcem)
2. Księżyc musi wejść w opozycję do Słońca - pełnia
3. Niedziela - żeby można było mszę uroczystą odprawić ku czci Zmartwychwstałego ...

Komentarze

  1. majorze, cóż Ci mogę powiedzieć - to nie przypadek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie był wariat ojciec chrzestny w domu czub, co mając gruntowne wykształcenie i karierę rzęchem jeździ i stary złom po śmietnikach zbiera.
    Dostał stary komputer z SDRAMem jeszcze, stara klawiaturę i jaki zadowolony.

    Wodnik oczywiście.


    Wszyscy jesteście tacy sami!
    No.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, najwazniejsze czym kto jeździ...

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze model komórki i system pamięci w kompie jest ważny bardzo, no!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam jakiś problem z przekazywaniem treści, bo Szanowni Komentatorzy nie zauważyli że piszę o tym przypadku ze sporą dozą uwielbienia - tym bardziej że po nim mam charakter, bezczelnośc i zdolności.
    No chyba, że SK mają potrzebę defe-nsywności :).

    OdpowiedzUsuń
  6. a może i mają?
    HI(SK)W

    OdpowiedzUsuń
  7. a pewnie, że tak :).
    A czy z tym barankiem, to się nie zagalopowałeś? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. baranek jest baranek
    rybka jest rybka
    motylek jest motylek
    a oczko jest oczko ..

    OdpowiedzUsuń
  9. a misiu co jemu to oczko wypadło jest misiu...

    Ale baranek imho prinalieżitsia k Kriestianskoj tradycji - w sensie, że baran OFIARNY (i to w dodatku, ze ten baran jest ze starego testamentu. Zodiak powstał w Mezopotamii od 3 tys lat pne, a Izrael z jego tradycją niby młodszy, bo ma jakieś 16 wieków, ale konia Ci z rzędem, jeśli udowodnisz, że ten baran w zodiaku, był DLATEGO że w Izraelu i nie tylko zarzynano barana na ofiarę.

    (Andy na pomoc:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. A na wzgórzu Moria gdzie pewien baran uwikłany rogami w krzaczory został ofiarowany zamiast Izaaka gdzie stał wg tradycji pierwsza świątynia teraz jest meczet gdzie wg (innej) tradycji pewien Prorok wstępił na koniu do nieba...

    Nie ma jak to ekumenicznie zamieszać, howgh!

    OdpowiedzUsuń
  11. Al Buraq mu było, ładnie ..
    znaczy temu koniu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno to jakies odpowiednie końskowzniosłe imię a nie to o czym my nieposiadjęcy arabskiego myślimy

    OdpowiedzUsuń
  13. Majorze, a w kwestii osła to jednak pytali sie własciciele po co odwiazują, a uczniowie, że Pan go potrzebuje. Ale dalej nie wiem (osiol jestem) co po wjeździe stało się z osłem...

    OdpowiedzUsuń
  14. na takim seminarium na kolegium Civitas jak p.prof arabista powiedział "na swoim rumaku buraku" to myślałam że spadnę z krzesła :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaglądam do Koranu ale tylko respektu kulturowego nabrałem....

    OdpowiedzUsuń
  16. Tzn. ciemna masa ze mnie, bez pomocy arabisty to ciężżżko...

    OdpowiedzUsuń
  17. mo|e osioB staB si salami? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ol Bosh a co to za odrabista klawiatura????
    bom ja na goscinnych wystepach ..
    mialo byc: moze osiol stal sie salami???

    OdpowiedzUsuń
  19. to ja dzisiaj nie pije

    OdpowiedzUsuń
  20. baranowosc Barana jest starsza niz chrzescianstwo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty