EURO 2012 Polska-Ukraina

Ale numer!
Powiem szczerze, nie stawiałem na uefaowców że podejmą taką decyzję.
Olewam sportową stronę, inwestycyjną, nawet polską też - ta decyzja to wspaniała wieść dla Ukrainy, nic tak jak wielka impreza sportowa nie zbliży Ukrainy do Europy, miliony kibiców z różnych krajów, większości bardziej cywilizowanych.
Będą tam spać, jeździć kolejami, chlać po knajpach, podrywać dziewczyny, rozmawiać z ludźmi, to MUSI przynieść skutek wielokrotnie potężniejszy od Pomarańczowej (nie przymierzając) Rewolucji.
Mam nadzieje, że tego nie spieprzymy ...

PS
EURO 2012 zabije kolejnego mojego rówieśnika czyli Stadion X-lecia, ale po primo on jest trupem od ćwierci wieku, po sekundo powinien być nazwany Stadionem XI-lecia skoro został oddany 22 lipca 1955, po tercjo już został mi tylko Pałac Kultury bo UW (nie mylić z Uniwersytetem Warszawskim) umarł jakoś chiba w 91-szym, coraz nas mniej kurde, chociaż, chociaż - chyba jeszcze dycha lotniskowiec 'Forrestal' jako rezerwa amerykańskiej floty ...

Komentarze

  1. ja to siemartwieo nasz stadion.Znaczt chorzowski.Problemy z kasą na dach mieli ale na pewno teraz wywalczą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 40 mld EURO dostajemy z unii i 3 górką od Zyty.
    Damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozyjemy zobaczymy,jak sobie z tym sukcesem poradzi i Ukraina i my.Poki co to duzo do zrobienia ..

    OdpowiedzUsuń
  4. cóś w televizorku słyszałem o 67 mld 'jurków' tylko z zewnątrz, sumka rośnie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. a chorzowski kurna ma być ZAPASOWY !!!!!!!!!!! to świństwo

    OdpowiedzUsuń
  6. może dlatego zapasowy że ostatnie Mistzostwa Świata były w Niemczech?? ;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty