Medicopter 'The Skin Hunter'

Wbrew tytułowi będą same komplimenta.
Otóż dojechali R-ką na gwizdku w 3-4 minuty.
Wpadli we czworo w takich czerwonych ubrankach, każdy z walizeczką (coponiektórzy walizą)
Starszy lekarz z piłsudskowskim wąsem, kruczowłosa panna, ratownik i kierowca.
W 15 sekund zamienili nasze fabrycne ambulatorium w salę reanimacyjną.
Saturator (może troche inaczej ale kurwa cisnienie miałem 155/105 i 125 tętna to mogłem sie przesłyszeć deko) popiskuje, werflony, kroplówki no full wypas ..
W potworze z syreną (jakby mu na dachu wiatraczek przyczepić spoko mógłby robić za medicopoter) zająłem miejsce, nie na noszach, pogadalim chwilke o łowcach skór, bądź co bądź tuż po corhydronie byłem więc kojarząc z pavulonem i scenografią usprawiedliwia to moje zagajenie, nawet sie nie obrazili, elokwentni, wygadani, dowcipni ...
W pare sekund lądujemy pod Orłowskim.
Pełny profesjonalizm.
Złego słowa nie dam powiedzieć.
Amen.

Komentarze

  1. A co to amen?
    Jednak pavulon???

    OdpowiedzUsuń
  2. pavulon, jak mi powiedziała ta czarna, działa błyskawicznie, gościu nie zdążyłby mrugnąć ..
    amen, dixi, howgh - co wolisz

    OdpowiedzUsuń
  3. !skacze ci to cisnienie,oj...!

    OdpowiedzUsuń
  4. eee, tylko raz na pół roku ..
    ale nie dusi mnie, no!

    OdpowiedzUsuń
  5. rany ! aż sama się przeraziłam brrr

    OdpowiedzUsuń
  6. To juz taksiarze wyjechali do Irlandii, ze musisz sobie "Erki" zamawiac?
    Major sie nie obraź, bo na mnie to sie ostatnio wiele osob poobrazalo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam najmniej obraźliwy jestem
    chciałem na Ursynów ale oni sie uparli na Czerniakowską
    ale za to grosza nie wzięli! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. mam krwiaka na wierzchu dłoni po werflonie, kuuuwa, wyglądam jak jaki muzułman ....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty