Mój faworyt ...


.. poseł Górski, PiS-mann, styczniowy w morde Wodnik, absolwent "Cervantesa" i ATK-u, były rajca mokotowski i wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Przeciwdziałania Patologiom Społecznym*.
Jak donosi "ŻW" zarzucił już był ponoć swój wiekopomny pomysł pt. "J.C. King of Poland" (którego realizacja zdecydowanie uniecestwiła by w mgnieniu oka patologie społeczne ale durny Sejm go olał), zeszedł na ziemię i wymyślił coś mi bliższego, otóż przy "mojej" stacji metra (Imielin) chce wybudować ... teatr.
Że niby "Multikino" to plebejska rozrywka, a nam, ursynowianom, trzeba Kultury, Kurwa, przez duże K.
Martwi mnie tylko planowana lokalizacja między nowym Ratuszem a kościołem p/w Tomasza Apostoła, kolejny piwny ogródek w ciągu głównym szlag trafi ...
:(
* podkreślenie moje

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty