Adaś



/wnuk.moblog.pl/

Komentarze

  1. :)) i chinczyka z chlopaka robią!

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie ! albo innego Czukczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIECH ŻYJE WOLNA CZUKOTKA !!

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest to!milosc dziadka do wnuka ,oj maly bedzie mial z kim pogadac jak podrosnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=14&ShowArticleId=29343
    (espeszially fylm)...

    OdpowiedzUsuń
  6. normal ..
    dziwisz sie??

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje po raz kolejny małej gębki, a ty jestes dziadek od syna czy od corki?

    OdpowiedzUsuń
  8. jak każdy prawdziwy mężczyzna mam tylko synów ...
    :))

    OdpowiedzUsuń
  9. idiota dupa kretyn pizda huj

    OdpowiedzUsuń
  10. tym mnie potraktowano, aż se zapisałem
    idiota i kretyn określali mnie umysłowo
    pizda ze niby można mnie wyruchać
    dupa z grubsza też
    ale huj????
    to brzmiało prawie jak komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O czwartej nad ranem? no hmmm

    OdpowiedzUsuń
  12. Erwin Ringel '' Gdy życie traci sens.Rozważania o samobójstwie''.GLOB 1987 rok.A ''mama'' powiedziała:''No proszę! jakie ona książki czyta.Do nauki się weź''.(ź to Alt+x; he,he,hi,hi).

    OdpowiedzUsuń
  13. http://pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070129/REPORTAZ/70129019

    OdpowiedzUsuń
  14. Winston Groom ''Forrest Gump'' (Wyd.PRIMA 1994).Dał mi brat.Micha''i''ł Bułhakow ''Mistrz i Małgorzata'' dał mi brat.A Julio Cortazar ''Sto lat samotności'' chciała zamówić telefonicznie bratowa,ale nie mieli.A w listach z jednoski (adresowanych często tylko na Janinę),pisał: Iwona,nie siedź w domu.Nakazuję Ci gdzieś wyjechać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Christine F.''My,dzieci z dworca ZOO''.(Iskry 1990).''Depresja.Ujęcie psychoanalityczne.Pod redakcją Katarzyny Walewskiej i Jerzego Pawlika (Wydawnictwo Naukowe PWN 1992).Robert P.Davis ''Pilot''(Czytelnik 1989).Stanisław Grzesiuk ''Pięć lat kacetu''(Książka i Wiedza 1989).Daniel Wyszogrodzki ''Satysfakcja.Historia zespołu The Rolling Stones (Wydawnictwo Łódzkie 1989).Henry Miller ''Zwrotnik Raka''(Wydawnictwo Literackie 1990).J.R.R.Tolkien ''Hobbit czyli tam i z powrotem''(Iskry 1991).J.R.R.Tolkien ''Silmarillion''(Czytelnik 1990).''Literatura współczesna''źle obecna''w szkole''.Opracowała Bożena Chrząstowska (Zakład Narodowy im.Ossolińskich 1991).Wstyd się przyznać,ale nie czytałam wymienionych książek.

    OdpowiedzUsuń
  16. To czytaj a nie trać czasu na kometarze! Zwłaszcza to o źle obecnej...

    OdpowiedzUsuń
  17. ???co tu sie ostatnio wyprawia?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dermott Hayes''Sinead O'Connor.So Different/Tak inna''(Britannica Press & Education 1991).Leonore Fleischer''Rain Man''(Oficyna Wydawnicza almapress 1991).

    OdpowiedzUsuń
  19. Miguel Delibes ''Niewinni święci'' (Państwowy Instytut Wydawniczy 1988).Nie czytałam książek.Lektur też nie.Dziękuję pani Habich/h i panu Rycykowi.Za to,że byli Ludźmi.Innym też.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty