Sie kochało onegdaj ...


Owoce wschodu
W poduszkę tulę twarz
jak wspominam gdy
na twojej głowie usiadł motyl
śmiesznie ci
strąciłaś lekko go
jak odrzuciłaś mnie
za oknem wstaje dzień
a we mnie czarna noc
Wszystko dam ci
co tylko mogę
wszystko dam ci
ogień i wodę
pocałunki
których nigdzie nie kupisz
owoce wschodu
dzikie jagody
Moja wiara umiera
twoja wiara się budzi
ciszę dam ci
światło dam ci
ooooo
TYLKO BĄDŹ ....
Zaśpiewa puste serce
jak anioł czy bóg
to szyba płacze
oczy suche
czekałem wróć
zapomnę ci chłód
wybaczę słowa złe
jak kwiat zakwitnę
na tę jedną, jedną chwilę
Wszystko dam ci .....
ooooo, tylko bąąądź .........
mjr-s 2002-05-07 00:45:04

Komentarze

  1. co t o? remanenty noworoczne ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. remanent dobra rzecz
    gdzieś z brzucha, głęboko, dziwnie pachnące wspomnienia, pamiętasz przecież Gang ..

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne.bardzo miła,sympatyczna dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majore żes listy nie poczynił ,wiec tu składam Ci życzenia świąteczne:))
    Samych miłych chwil, ucztowania pzry wigilijnym stole, duzo,duzo czułości ***

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie w temacie a może w temacie siostra Duckett mnie sie przypomniała.

    OdpowiedzUsuń
  6. siostra Duckett była do rany (i nie tylko) przyłóż!

    PS
    czy Duckett to na nasze nie Kaczyńska??
    :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty