Niechaj światło chanukowe radość wam przyniesie

Otóż, kurde, świat sie wali - na Chanuce byłem!!!
Śpiewy byli porywające i HGW była i First Lady pląsała po scenie niczym jewriejska nimfa i prezenty dzieciom rozdawała ..
I cztery świeczki sie palili.
A potem wszyscy walnelim sie do synagogi Nożyków, pierwszy raz byłem we w środku, bardzo smacznie mówili i oddział izraelskiej armii był i prezenty też dawali żołnierze i piosnke okolicznosciową odśpiewali a jakże i cegiełkie na białoruskie żydowskie dzieci co do RP na ferie przyjeżdżają nabyłem - takie serduszko mam wrażliwe, no!

Komentarze

  1. chwali ci sie:)
    a ja dostałam knigę noblisty i nie wiem czy uda mi sie pzrebrnąc bo tematyka nie moja,hmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. znaczy jak?
    quo vadis ci kupili???
    a może chłopów??
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie:) Orhan Pamuk ,,Snieg" czytałeś?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałem
    ale słyszałem dużo o ..
    i chce przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  5. jak sie z nią uporam to ci wyślę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W GW, że pączki rozdawali i dla wszystkich starczyło... No pączki przegapilim????

    OdpowiedzUsuń
  7. "Wybiórcza" kłamie!!!!
    La nasz wraźnie zabrakło ..
    Michnik do wora!

    OdpowiedzUsuń
  8. :))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. andy z nadzieją19 grudnia 2006 03:31

    to ja może się załapię...

    OdpowiedzUsuń
  10. a czytajta se na zdrowie,(jestem juz w polowie,majore zapoda adresik) to wyszlę i róta co chceta:) a że szaconek do czytadeł mata to sie wam należy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dora - ruta to na wianek jakowyś chyba się nadaje ;-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty