Gwiazdkowe prezenty

Nareszcie jestem usatysfakcjonowany bo sam sobie kupiłem, raczej nie spodziewam się więcej.
1. "Światłość wiekuista" Sapka, 31,90 w księgarence pod Pl. Na Rozdrożu
2. Słownik etymologiczny, 16 zeta w "Tanich książkach" na Koszykowej - zawsze chciałem mieć, zajebista lektura!
3. "Playboy" z kalendarzem na 2007, skoro dotknąć nie mogę to niech se chociaż popatrzę, 11,90 w osiedlowej "Oazie alkoholi"
4. Astro Orakel - piękne, zajeżdżające secesją karty (do wróżenia?), PLN 28,00 w ME
5. And last but not least "Zabójstwo Romanowów" na DVD, 1-szy odcinek newsweekowej serii "Dni które wstrząsnęły światem", produced by BBC, 6 zeta po długim targu od ulicznego sprzedawcy filmów na Rondzie ONZ - po obejrzeniu przeprowadziłem prywatne śledztwo o czym w następnej, kurde, notce ..

Komentarze

  1. a ja X-menowi pod choinkę Sapkowskiego III część.
    A co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja sobie Thoreau "Obywatelskie nieposłuszeństwo" i poezje Kasprowicza.

    Ale, ale wczoraj w kiosku na przystanku widziałem, że dziewczę z okładki Play(t)boya niczegowate...

    OdpowiedzUsuń
  3. czarniawa taka
    apetyczna, nie powiem ...

    OdpowiedzUsuń
  4. znaczy się światłość wiekuista niechaj mu świeci ..
    ile Sapek kosztuje w Sosnowcu?

    OdpowiedzUsuń
  5. całe 43 zeta.W Empiku.Drogo coś.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty