Ohh Bosh!


Wydawało się, że wypad do Muzeum Literatury na Starówkę będzie niewypałem, tym bardziej, że część mickiewiczowska jest w remoncie. Ale ponieważ był to pomysł Andiego, nie chciałem mu robić przykrości - przemęczę sie jakoś, pomyślałem :)
Otóż wpierw część giedroyciowa - nudy na pudy, właściwie zapadła mi w pamięć tylko fotka Marka Hłaski ala James Dean oraz waliza Gombrowicza (identiko taka z jaką na kolonie jeżdziłem, rozwalająca się, skórzanaa, przedwojenna, ze wzmocnionymi rogami, z zameczkami na kluczyk, tyle że moja była jeszcze spięta paskiem od spodni)
A potem na pięterku - Kossaki!!!!
Obrazy trzech pokoleń - Juliusz, Wojciech i Jerzy - konie, ułani, jeźdźcy, dragoni, lance, szable, szarże, popasy ...
Rację miał mój ojciec pogardliwie wyrażając sie o talencie Juniora, ale Tata i Dziadek smakowici są nad tzw. wyraz!
Dalej Magdalena (Sama Się Tak Chyba Jednak Nie Nazwała:) zdecydowanie nie-do-re-pre-zen-to-wa-na! wrrr..
A potem już tylko Maria - tiule, wiersze, pawie pióra, wiersze, rękopisy, wiersze, żigolaki, wiersze, dedykacje ("Drogiemu Julkowi Tuwimowi" - a ze ściany ironicznym spojrzeniem kłuje sam Miszcz pędzla a raczej kredki Witkacego), wiersze, bibeloty, wiersze, rysunki, wiersze, listy, wiersze, wiersze do upojenia ...
Było cuuudownie!!!! Jeszcze mnie sie nogi trzęsą ..
Potem, coby za bardzo w egzaltację nie popaść - bigos, mocne dębowe i jolka z "wyborczej" ... :)
/kiedyś o MP-J/

Komentarze

  1. Hm, no widzisz, ja podobnie myślałem przed spróbowaniem o Twoim bigosie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. - Jak nazywa się szesnaście bojowo nastawionych Polek?
    - Ew szesnaście!

    (lepiej wypada w wersji ustnej, tak jak Twój bigos, lepiej w wersji ustnej niż czytanej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też oglądałam ten program:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tempora, o mores!
    MP-J przegrywa z bigosem i F-16 ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Że co, że po Twoim bigosie jestem bardziej lżejsza? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. i trochę bardziej milcząca ...

    OdpowiedzUsuń
  7. jak widać można żyć bez świeżego powietrza...

    OdpowiedzUsuń
  8. jak to po kapuście .. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to wracamy do F-16! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. odrzut to odrzut, ale ten sonic-boom!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://poland.usembassy.gov/poland-pl/f16inair.html

    OdpowiedzUsuń
  12. yes sir!
    zieg heil!
    taktoczno!

    ruki pa szwam, sabaki ..

    OdpowiedzUsuń
  13. yes sir!
    zieg heil!
    taktoczno!

    ruki pa szwam, sabaki ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jawohl wolę donerwetter!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty