Ziutek




- Hej Ziutek, dokąd pędzisz z tym gnatem? - Zabiję moją starą! Nakryłem ją jak się gziła z innym, to nie fer, zabiję jak mi Bóg miły! - Hej Ziutek, mówią że zaszczeliłeś swoją laske na śmierć? - Ano, jako żywo! Złapałem ją z gachem i pif-paf między oczy. - Ale powiedz co teraz? Gdzie zwiejesz? - Spadam w Bieszczady, tam jest luz, tam mnie nie złapią i nie wlepią KS-a. - Racja, wiej Ziutek, wiej! - Trzymajta sie chłopaki.

Moje małe skrzydełko brodzi teraz w chmurach, wirują jej w głowie motyle i zebry, i księżycowy blask, i bajki, i wszystko o czym myśli gnając z wiatrem, przychodzi do mnie gdy mi smutno, z milionem darmowych uśmiechów, "spoko", mówi, "bierz mnie, bierz mnie całą!", tak mi szepcze moja mała ..

Komentarze

  1. Dżimi Hendriks wielkki Murzyn swą gitarą ludzi burzył.

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety w Bieszczadzkich lasach policjantów zgrana paka
    dorwala Zitka narowistego chłopaka..
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w pięknych Bieszczad borach
    zgrana szwagrów zgraja
    dorwała Ziuteczka
    i urwała jaja

    PS
    Bracia żony to szwagrowie, nie??

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey Joe, where you goin'
    with that gun in your hand?
    Hey Joe, I said where you
    goin' with that gun in your hand?
    I'm goin down to shoot my old lady,
    you know I caught her messin 'round
    with another man.
    Yeah! I'm goin' down to shoot
    my old lady,
    you know I caught her messin'
    'round with another man.
    And that ain't too cool.
    Uh, hey Joe, I heard you
    shot your woman down,
    you shot her down.
    Uh, hey Joe, I heard you
    shot you old lady down,
    you shot her down to the ground.
    Yeah!
    Yes, I did, I shot her,
    you know I caught her
    messin' 'round,
    messin' 'round town.
    Uh, yes I did, I shot her
    you know I caught my old
    lady messin' 'round town.
    Hey Joe, said now,
    uh, where you gonna run to now,
    where you gonna run to?
    Yeah.
    Hey Joe, I said,
    where you goin' to run
    to now, where you,
    where you gonna go?
    I'm goin' way down south,
    way down south,
    way down south to Mexico
    way! Alright!
    I'm goin' way down south,
    way down where I can be free!
    Ain't no one gonna find me babe!
    Ain't no hangman gonna,
    he ain't gonna put a rope around me!
    Goodbye everybody. Ow!

    Well she's walking through the clouds
    With a circus mind that's running round
    Butterflies and zebras
    And moonbeams and fairy tales
    That's all she ever thinks about
    Riding with the wind.
    When I'm sad, she comes to me
    With a thousand smiles, she gives to me free
    It's alright she says it's alright
    Take anything you want from me, anything
    Anything.
    Fly on little wing,
    Yeah yeah, yeah, little wing

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że poprawiasz swoją wersję. Jak dla mnie 'klamka' jest za bardzo zbliżona do kręgów policyjnych, może spluwa, albo gnat... A może mnie się tylko wydawa...

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rację
    a co powiesz na "kopyto"?

    in english - biscuit, hardware, iron, rod, piece of ass, equalizer, popper, heat, roscoe ...
    ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. strzelać,zabijać,tępić.
    Kurcze dlaczego w realnym zyciu to jednak dość trudne do realizacji? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. miałaś se kupić spluwke i strzelać do klientów, jak tam? urzędnicy IV RP nie dali pozwoleństwa?

    OdpowiedzUsuń
  9. zarzuciliśmy pomysł ale znó jest na tapecie...
    Bo przecież ten,no,pieprz w rozpylaczu to jak dezodorant na szarańczę :>

    a ten w mordę róż to aż ach!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze "komin" i "rura"!

    podsumujmy:
    spluwa
    gnat
    komin
    rura
    kopyto
    klamka

    niezgorzej ..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty