Indians are best husbands for russian women

Tak se czytam iczkerską stronke i zdziwko mnie łapie okrutne - skąd te biedne Rosjanki, zamiast zapijaczonych ziomali, wytrzasną porządnych Indian na mężów???
Dopiero po sekundach, jak Dobromirowi, zapukało mi w głowę rozwiązanie ...
To taki przyczynek do tego jak Zachód zdominował nasze myślenie - West is the Best, трошку смешно, трошку страшно - тигра в жопу выебать! ...
I jeszcze jedno - "Well, Russia really seems now to be the famous Ship of Fools, with Putin as a captain"


Komentarze

  1. Misiek, tu chodzi o Hindusów...
    Ale ja nie wiem, czy one sobie tam dadzą radę, w Indiach prostytucja jest wszakże źle widziana i kastowo przypisana...

    OdpowiedzUsuń
  2. w końcu i ja się, słoneczko, pokapowałem, to moja wina że te gupie angole indian od hindusów nie rozróżniają? :)
    ale powiedz, honey, czmu prostytucja zaraz?
    ja se mysle ze te hindusy gromadnie, po żony i teges, w cerkwi, przy popie, jak Bóg przykazał, no co ty kwiatuszku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo ja je znam, kurewska natura zawsze weźmie górę i wyjdzie szydło z wora, od siebie nie uciekniesz, nawet do Indii (w Indiach?)

    OdpowiedzUsuń
  4. ufff!!!
    z ust mie to (za przeproszeniem) wyjęłaś
    tylko że mnie tak nie wolno, zaraz zakrzyczą żem MSzŚ, dzięki wielkie Oleńko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty