smak

człowiek nie ma smaku
to tylko doświadczenie i imaginacja


a było to było tak:
zadzwoniła komórka
strasznie zdegustowany zwlokłem się z wyra - jak to możliwe żeby była już 4-ta i trzeba było wstawać do pracy?
moje ciało wyło o sen ..
ewakuowałem się do kuchni
na stole leżał owoc mango
powąchałem i odłożyłem
z lodówki wyjąłem jabłko
twarde, czerwono-zielone
rozum nadal spał
ugryzłem raz i drugi
jabłko SMAKOWAŁO i PACHNIAŁO jak MANGO !!!!
wtedy komórka w mojej dłoni zadzwonila raz jeszcze - okazałosie że jest 20-ta i wzywa mnie wieczorny spacer z psem ...
dobranoc państwu
/nadal czuję smak mango w ustach/

Komentarze

  1. mojemu wujkowi kiedyś zadzwonił budzik, ubrał się, wyszedł do pracy. trochę się dziwił, że nikogo nie ma na przystanku. i że autobus nie jedzie. w świetle latarni spoglądnął na zegarek. była 3.30.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałem tak:
    przebudziłem sie z drzemki, zerkłem na zegarek w kuchni i dochodziła 6-ta, poleciałem na przystanek i tam okazałosie że to 18-ta a ja szedłem na rano ..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty