Opatrzność

O piczy włos zmiażdżyłby mnie cofający TIR.
Przez moją głupotę.
Nogi mi drżały przez pół godziny jak dziewicy która właśnie przestała być dziewicą a kierowca klął od najgorszych ..
Stanęły mi przed oczami podobne przypadki z przeszłości:
* spadzisty dach 6-piętrowego budynku i zatrzymanie się w zjeżdzie metr od krawędzi
* atak łabędzia hen na jeziorze koło Przewięzi
* straaaasznie pijane nocne Wigry
* rakiety z Mi-24 pod Drawskiem
* prawie-czołówka na szosie Płock-Włocławek
Taaaak, głupoty i szczęścia nie brakowało w moim życiu - dzięki Ci Opatrzności!

Komentarze

  1. ech, też mam trochę podobnych wypadków za sobą, na czele z zawaleniem się hotelu kilka dni po wyjeździe ;-)
    uważaj na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. widać w czepkus urodzony:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. no masz...dobrze że sie tak skończyło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet Wysoka Izba to doceniła i sypła 20 baniek na Świątynię Opatrzności ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty