wodnikowatość ...

... a właściwie wodnikowata komunikacja
onegdaj bawiłem się szukając w astrologicznej bazie danych postaci o najbliższej mojej specyfice komunikacji (Merkury w Wodniku)
tak znalazłem Chrystusa i Antychrysta, Williama S. Burroughs'a, J.M. Coetzee'go, Janis Joplin, Mariusza Wilka, Juliusza Verne'a, Wojtka Manna, Boba Marleya i paru innych :)
z bliskich mi blogerów tylko fociarz ma taki układ o ile wiem, tyle, że on gada zdjęciami ..
ponieważ Merkury jest zawsze bliski Słońcu więc są to zwykle zodiakalne Wodniki (czasem Koziorożce lub Ryby) czyli Zimowe Ludki
kliknijcie na radixy obok, nawet niewprawne oko dostrzeże co trzeba
nb Antychryst urodził się w wigilię moich 7-ych urodzin o godz 7.07, a mój stryj-cierpiarz miał wtedy merca-taryfe o numerze bocznym 777 :)
chiba popadam we szwejkowatość ..

Komentarze

  1. Ja to jednak jestem matoł z tych wyliczeń i nie czaję, o co chodzi w takichw wykresach, ale może znajdziesz czas, żeby dla mnie coś wyliczyć?
    Napisz jakich danych potrzebujesz. Ascendent już mi kiedyś wyliczyłeś :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. to wyjaśnia obecność Wassermana w rządzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. BYNEK ist die JUNGFRAU hihi ...

    OdpowiedzUsuń
  4. coś?
    coś konkretnego?
    czy byle co?

    OdpowiedzUsuń
  5. jakby na to nie patrzeć majore to moze zycie teraz jest chujowe i zadne gwiazdy nie sa w stanie nic przepowiedzeć..przepowiedziały juz wczesniej widocznie ...

    OdpowiedzUsuń
  6. "gwiazdy" nic przepowiedzieć nie potrafią, ani daty ślubu, ani rozwodu, ani śmierci ...
    ot

    OdpowiedzUsuń
  7. a życie chujowe to dla dziewczyny chyba w sam raz, nie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty