NEWS


* WOJSKO
Czytam dziś dwie xiążki na raz: Sapkowskiego rozmowę z Beresiem i wzmiankowaną niży "Zawodną broń" Azriela L.
Zadziwia mnie kompatybilność nasza w ocenie walorów intelektualno-profesjonalnych wyższych dowódców wojskowych na przestrzeni wieków - peerelowski bażant, schyłkowo-peerelowski z zasadniczej i żydek (jak sądzę po imieniu) więc największy fachura.
* RADIO
"Wystąpiłem" dziś w miedniczym radiowęźle, kilkuset słuchaczy i to w większości znajomych, niewąsko!
Było super - namawiałem do odrodzenia fabrycnego teamu brydźowego i wogle.
Chyba minąłem się z powołaniem :)
* ASTRO
Dyskusja długa z Panem Astrologiem, na koniec wysłuchał w skupieniu założeń mojej Ogólnej Teorii Astrologii i wyksztusił - "Ale po co?"
A ot tak, bo lubie, bo kręci.
Zdziwiony był.

Komentarze

  1. Azriel gdzieś w Starym Testamencie występuje, a ten to wykładowca emajti więc zna się na temacie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty