powrót

spomiędzy nitek płaczącej wierzby
widać już mgły
osiedla

Komentarze

  1. najładniejsze jesienią sa pajęczynki

    OdpowiedzUsuń
  2. i kasztanki..

    a chorowaniu mówimy stanowcze NIE! trzymaj sie ciepło Majore

    OdpowiedzUsuń
  3. staram sie trzymać
    kurde ...

    OdpowiedzUsuń
  4. ten tego no... dzien chlopaka dziś ponoc:) no to masz całuska*

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba mnie zaraziłeś! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. na to jak ci przejdzie katar i dreszcze to spodziewaj się rżnięcia zatok
    :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wzięłam się zaszczepiłam.Od tej pory jadę na połowce aspirynki co wieczór i spoooooko:)
    No i na winie:>

    OdpowiedzUsuń
  8. mada-zatokowy ekspert3 października 2005 15:51

    matko kochana - zatok nikomu nie życze:(
    mjr'u- czapka obowiązkowo na lepetyne jak tylko pierwzse chłody nastają, czarna rzepa dobra jest na zatokowe okłady, i w domu jak zaczną grzac( w kaloryferkach oczywiście) to nawilżający spray do nosa z wodą morską KONIECZNIE!
    zdrowia życze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja myślę ze to to winko pomaga..też połówka?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. adam_ski (portwajn)4 października 2005 08:24

    przepraszam za OT, ale skoro nie napisałeś ani słowa o zaćmieniu, to czuję się zmuszony do zaserwowanai kawału o podtekście astronomicznym:

    Idzie dziewczyna przez park. Nagle dopada ją kilku dresiarzy. Gwałcą, zabierają komórkę, portfel. I spierdzielają. Laska wstaje, otrzepuje się, bierze kalendarzyk i długo weń się wpatruje:
    - No tak, kuźwa.... Księżyc w ascendencie Skorpiona i w koniunkcji z Marsem.

    ((c) by joemonster.org

    OdpowiedzUsuń
  11. już chyba dobrze, jutro ide do pracy ..
    ...
    kawał nawet, nawet, tylko mnie zboczeńca kusi zinterpretować ten układ :)
    ...
    mnie tam na zatoki pomagała tylko metoda grzesiukowa (on ją na płyn w płucach stosował) tylko że na stare lata kuracja sie może udać tyle że pacjent zejdzie, więc cierpie dwa razy do roku ...
    ...
    a wofle to hej szable w dłoń!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty