miałeś chamie złoty ROG


Niejaki Paweł Bożyk kokietuje mnie wyborczo z bilbordu że PAMIĘTA INNĄ POLSKĘ.
Wszyscy pamiętamy Polskę Kwacha i Lecha W.
Ja pamiętam jeszcze "Polskę" Jaruzela, Kiszczaka, Kani, Babiucha, Kociołka, Gierka, Moczara, Cyrankiewicza i Gomułki.
Jakąż żesz on "INNĄ POLSKĘ" może pamiętać?
Chyba tylko "Polskę" Bieruta, Bermana i Różańskiego!
Nie za bardzo jest się czym chwalić ale pies go trancał.
Tak se myśle co to jest ten ROG?
Na Boga chyba nie Ruch Odnowy Gospodarki?
PS
Sprawdziłem w sieci - prof. dr hab. SGH Paweł B. jest szefem Ruchu Odrodzenia Gospodarczego im. Edwarda Gierka ! - koalicjanta wyborczego SLD zresztą ..
Jak BUM-CYK-CYK !! Nic a nic nie zmyślam, słowo zetempowca ..

Komentarze

  1. Jak spotkam znajomych to zapytam ich (dyskretnie) co on tam na tym esgiechu naprawdę robi....

    OdpowiedzUsuń
  2. BTW - stale mam chęc dorysować mu wąsy, ale furt ktoś łazi po ulicy...

    A ten ruch odrysowywaczy wąsów coś uciochł, burza w szklance wody, nieroby....

    OdpowiedzUsuń
  3. a co ma robić?
    zapewne uczy studentów Gospodarki
    był doradcą ekonomicznym Nieodżałowanego to praktykę i zasługi ma, nie?
    no i wiedzę nieodzowną ...

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, niech uczy (sprawdziłem, on głównie pisze o międzynarodowych stosunkach ekonomicznych, globalizacji, CEFTA, Polska a UE) - tylko dziwię się, że pcha się z takim ROGiem na afisz - czytaj do parlamentu, coś doradzał tak Gierkowi że ciale siedzimy w długach (choć i ja wspominam z sentymentem smak oranżady z mojego dzieciństwa, ale to inna historia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciale=stale

    (coś cielę, o ciele myslałem za dużo pewnie)

    OdpowiedzUsuń
  6. A co do starych (przed-Gierkowskich czasów) poczytaj
    http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34591,2920381.html

    OdpowiedzUsuń
  7. oranżada to był jeszcze relikt gomułkowszczyzny, gierkowska była Cola (jak naświatłego globalistę przystało hihi)

    OdpowiedzUsuń
  8. Józwa "Laluś" mocny był ..
    gończe psy obcięły Che dłonie
    a Lalusiowi głowę ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Coli nie lubiłem (ach ten antyamerykanizm ;), oranżada taka z butelki z porcelanowym korkiem i plecionką z drutu śni mi się po nocach...

    OdpowiedzUsuń
  10. moj dziadek pijał też piwko z takich ładnych butelek..

    OdpowiedzUsuń
  11. a mój pradziadek to miał taaaakie wąsy i taaaaką szable!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no patrz pan panie dziejku,a na koniku jezdził?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. na karym koniku bolszewika gonił malowany hejhej ...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pare dni temu Miecugow zaprosil tego pana do TVN24 na tokszoł profesorow starujacych do parlamentu. Na tle Spiewaka i Legutki wypadl fatalnie. Malo elokwentny jakis, do tego glupoty wygadywal. Totalna porazka.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam omamy!!wpierwej było ze dzidunio grożny był a teraz ze gonił,no niby to to samo ale jakos inaczej brzmiało..a tylko jedno piwko wypiłam..hm

    OdpowiedzUsuń
  16. Dora, koniecznie wypij następne, niedopita niewiasta groźne zjawisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bo ja trochę konfabuluję - nic nie wiem o pradziadku ...
    zresztą byłby za stary na gonienie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oki,od dziś bede spożywać 2 piwka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo mój dziadek miał szablę i wąsy hej:)
    a Coli NIE CIERPIĘ i jeszcze bardziej znielubiłam ajka amerykańska sisters X-mena wychwalała ją pod niebiosa:>>>

    a w tych butelkach z ceramicznym korkiem to chyba Grosch jest teraz?
    A ja pamiętam jak babcia napój robiła z drożdzyi cukru...MNIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ło Jezusicku!
    napój z drożdży i cukru to najwiekszy wynalazek ludzkości!!!
    oczywiście jak postoi trochę w cieple przed destylacją ...
    :)

    PS
    domyślam się że babciny był inny kapke - przepis prosimy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty