RAMMSTEIN

W pierwszych słowach chciałbym niniejszym serdecznie pozdrowić i podziękować poniższym ludziom i organizacjom bez których nie byłoby tak fajosko jak było: PKP - za punktualność i wodę w toalecie LASKOM - za towarzystwo CELNIKOM - że nie zaaresztowali ciężarówek Rammsteina na żadnej z granic DORZE - za bilet METALOM z PRZEDZIAŁU - za rozległe i dogłębne zainteresowania WIELCE CZCIGODNYM GOSPODARZOM - za całoształt a w szczególności za łazienkę, królewskie łoże i lokalny transport ELEKTROWNI - za prąd GAZOWNI - za gaz OCHRONIARZOM - że zaopiekowali się naszym cyfrakiem a komórkę zostawili co umożliwiło zrobienie fotek SPODKOWI - za dbałość o naszą trzeźwość APOCALYPTICE - za potężne brzmienie RAMMSTEINOWI - za rozmach, płomienie, wybuchy, orgie świetlne, kolorowe chmury, solówkę na keyboardzie, drżenie łydek i wzruszenie łapiące za gardło przy słuchaniu języka Goethego OBU KAPELOM - za wspólny kawałek na jeden z bisów CHIPCATOWI - za komunikatywność PROWINCJONALNEJ FRYZJERCE - za upust studencki A tak serio-serio to nigdy nie widziałem koncertu z tak wspaniałymi efektami, muzyka jak muzyka, dopierdalają chłopcy z pasją swój popmetal jak ta lala ale oprawa przechodzi wszelkie pojęcie! WARTO BYŁO! fotokompozycja by gang

Komentarze

  1. ktos tu mial do kogos zadzwonic
    eeech ...

    OdpowiedzUsuń
  2. pretensje prosimy kierować bezpośrednio do zespołu... nie zagrali "Kuss mich"...

    OdpowiedzUsuń
  3. A to dlaczego nie zagrali ""Küss mich"" ?

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony barman z ulubionego baru już zdązył opowiedzieć jak było.
    A Pan Panie Majorze chyba się na mnie obraził. Hę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mjr - upust studencki ci dali????

    OdpowiedzUsuń
  6. Zima powinna być dla mnie wspaniała - Koziorożec, Wodnik ...
    ale nie zawsze jest
    wtedy się zamykam, uciekam od ludzi i bloga
    nie obraziłem się, jeśli się na kogoś obrażę to ten ktoś nie ma ABSOLUTNIE żadnych wątpliwości czy się obraziłem
    poprostu czekam Wiosny ...
    lada moment odrodzę sie
    chyba

    OdpowiedzUsuń
  7. było Nas Troje
    co-po-nie-które młode
    i studiujące ..
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak tylko pytałem, myśląc, że studiować zacząłeś :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja studiuję cały czas
    tylko za darmo
    i po godzinach
    :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty