www.astrotheme.fr


Komentarze

  1. i słowniki w dłon!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem kumata, nie pojmuje tego, cos tam powpisywalam ale... niestety nic nie wiem :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja pzretłumaczylam takim programem z netu troche niezdarnie tłumaczy ale mozna zrozumiec sens

    OdpowiedzUsuń
  4. o ile p.2 to po części zabawa to p.1 czyli kreślenie radixu jest już punktem wyjścia do analizy serio-serio.
    jak i położenie Ascendentu z p.3

    z przyjemnością odpowiem na wszystkie pytania
    :-)

    PS
    związane z tematem!
    zastrzeżenie konieczne bo przypomniało mmmi sie jak w liceum robilim se jaja i na końcowe nauczycielskie - "czy są pytania?" unosił sie milczący las rąk, gdy belferka nieopatrznie spytała pierwszego padały pytania jak z karabinu maszynowego:
    - gdzie jest niegdysiejszy Snowden?
    - czym jest Bóg?
    - skąd przybywamy?
    - kim jesteśmy?
    - dokąd zmierzamy?
    - dlaczego ogórek nie śpiewa?
    - IZ EVERYBODY IN??
    .......
    ładnie zerżnięte z Hellera,nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  5. :) to dobry znak ze grypa pdchodzi

    OdpowiedzUsuń
  6. :) to dobry znak ze grypa pdchodzi

    OdpowiedzUsuń
  7. odchodzi!...coś mam paluszki pzretrącone mrozikiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Nareszcie znalazłeś taki program w necie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś mi już kiedyś mówił, że mam pannę w ascendencie.
    No i mam.
    Kurewa mać!
    Bardziej pokręconego typu chyba nie może być - napędzany ideą postrzelec z ascendentem metodycznej panny.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też strzelec....

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw Panna/Strzelec nie jest najbardziej porąbany bo choć są rózne żywioły i polaryzacja ale te same jakości bo oba znaki są zmienne (kończące porę roku) mówiąc w skrócie oportuniści hihi ....
    gorzej jak sie zbiją znaki sąsiednie gdy jeden jest kardynalny (znaczy zmieniający świat) a drugi stały (znaczy broniący sie przed wpływem świata) np Rak/Lew, Waga/Strzelec, Koziorożec/Wodnik Baran/Byk - wtedy WSZYSTKO jest rózne - żywioł, jakość, polaryzacja

    Baran - kardynalny, męski, ogień
    Byk - stały, żeński, ziemia
    Bliźnięta - zmienny, męski, powietrze
    Rak - kardynalny, żeński, woda
    Lew - stały, męski, ogień
    Panna - zmienny, żeński, ziemia
    Waga - kardynalny, męski, powietrze
    Skorpion - stały, żeński, woda
    Strzelec - zmienny, męski, ogień
    Koziorożec - kardynalny, żeński, ziemia
    Wodnik - stały, męski, powietrze
    Ryby - zmienny, żeński, woda

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ważna jest godzina?
    ja wiem że po 22 a przed 24.
    w chińskim horoskopie to się liczy co 2 godziny...
    jak to jest tutaj - jakie znaczenie ma godzina?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ascenedent to lokalnie wschodzący punkt koła Zodiaku.
    Ziemia sie obraca raz na 24h omiatając 12 znaków Zodiaku - łatwo policzyć że wychodzi ŚREDNIO 2h na znak. Niestety ze zmienną w ciągu doby prędkością, tym bardziej nieregularną im dalej od Równonocy a kończący jesień Strzelec ma maxymalnie daleko więc będzie od ponad godziny do niecałych 3h na znak.
    Dałem ci do ręki wędkę w tej notce, zamiast wstawić kilka różnych czasów urodzenia różniących się o np. kwadrans i sprawdzić jak przesuwa sie Twój Ascendent żądasz ode mnie ryby jak blądynka - ani Panna ani Strzelec nie tłumaczy z intelektualnego lenistwa ...
    ;-)
    Masz więc tą rybę - twój Ascendent przechodzi z Lwa do Panny ok. 21.25 a z Panny do Wagi ok. 0.12 więc jeśli urodziłaś sie miedzy 22-ą a północą to Panna jak drut!
    ..
    Spróbuj sprawdzić sama.
    ...
    Jak ważna jest godzina (i miejsce!)???
    Otóż pozwala wyznaczyć Ascendent (punkt wschodzący Zodiaku) oraz Medium Coeli (punkt górujący) a później wyznaczyć 12 domów horoskopu. Każdy z domów odpowiada za inny obszar osobowości, położenie i obsada domów pozwala zinterpretować jakie mamy potencjały w tych obszarach.
    W wielkim skrócie poszczególne domy (analogicznie do znaków/władców) odpowiadają za:
    1. ja, tożsamość - Ar/Ma
    2. szmal - Ta/Ve
    3. komunikacja Ge/Me
    4. korzenie - Can/Mo
    5. serce, odwaga, ambicje - Le/Su
    6. obowiązek, posłuszeństwo - Vi/Me
    7. partnerstwo - Li/Ve
    8. śmierć - Sc/Ma,Pl
    9. mądrość, sprawiedliwość - Sa/Ju
    10. cel - Cap/Sa
    11. pragnienia, tęsknoty, nadzieje - Aq/Ur
    12. dopełnienie, transcendencja Pi/Ne

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam tego na dole nie czytalam - PO PROSTU - nie lenistwo - brak czasu zmeczenie przemeczenie (i moze jeszcze ta niesmialosc panieńska :PPPP)

    OdpowiedzUsuń
  15. słuchaj czy jak mam szmal w Uranie to mam sobie kupić elektrownie atomową?

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz Urana w II domu w Wadze ze ślicznymi aspektami ze Słońcem i Saturnem.
    Szmal bedziesz gęsty miała z excentrycznej techniki zabarwionej sztuką - myśle że cytata z "Uranowych uszu" Lema będzie najodpowiedniejsza:
    "... Był na Aktynurii młody wynalazca zwący się Pyron, który nauczył się ciągnąć druty z platyny tak cienkie, że można z nich było robić sieci, w które chwytały się obłoki. Wynalazł Pyron telegraf z drutem, a potem taki cienki drut wyciągnął, że już go nie było, i w ten sposób powstał telegraf bez drutu ..."
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. moje się zgadza :>, natomiast JA w parze z X-menem ?!? nigdy w życiu mówią gwiazdy i dają nam 5,4 zgodności :>

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam twoich danych!!
    taki niski wynik z Wodnikiem może tylko Byk osiągnąć
    /wiem coś na ten temat/
    zabójcza zbitka "we love" z "I have" ...
    ale podobno intercyza automatycznie podnosi ranking o 10 !!!
    i daje wspólne credo - "we love to have"
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. weż no mi to lepiej wytłumacz?!? - znaczy siębardziej łopatologicznie:>

    OdpowiedzUsuń
  20. to już dużo lepsze bo ten horoskop typowy dla ofiar gwałtów, molestowania, osób nerwowo chorych, nieszczęśliwe związki, straty finansowe, źli znajomi, zdradliwi przyjaciele, i nade wszystko te częste przypadki samobójców z moją konfiguracją tak mnie cholernie podbudowały przed wikiendem :PPPPPPPPP. Btw. wiesz, że karmę można zmieniać? (pogadamy jak będziesz wolniejszy)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty