Happy Birthday!

Słonko już się zdrowo zagłębiło w Wodniku.
Wszystkim spod tego znaku przesyłam urodzinowe serdeczności, ze szczególnym uwzględnieniem X-mena, Bunny, Kbb i Adomasa!
W 1-szym komie utkałem znane Wodniki - ależ zbieranina!
Nawet niezłe towarzystwo - tylko co tu, do kurwy nędzy, robi "Słoneczko Karpat"???
PS
Bob Marley nagrał "No woman no cry" jak robiłem maturę - do dziś bylem świecie przekonany że to znaczy cuś nakształt naszego "baba z wozu, koniom lżej" :-)
Człek sie uczy całe życie ...

Komentarze

  1. FILOZOFIA, NAUKA & TIECHNIKA:
    BACON Sir Francis, MORE Sir Thomas, AMNESTY INTERNATIONAL, HEWELIUSZ Jan, MENDELEJEW Dymitr, DARWIN Charles, BOYLE Robert, BRüCKNER Aleksander, NOBILE Umberto, VOLTA Alessandro, AMPERE André-Marie, SHACKELTON Sir Ernest, ZARUSKI Mariusz, STANLEY Henry, LINDBERGH Charles, EDISON Thomas, BROWNING John, MANNLICHER Ferdinand, FERRARI Enzo, CITROEN André, RENAULT Louis, DUNLOP John Boyd, PICCARD Auguste,

    SZTUKA (szeeeroko pojmowana :):
    HILL Benny, BACZYŃSKI Krzysztof Kamil, LAMAS Lorenzo, DIOR Christian, DOMINGO Placido, BYRON Lord George, MANET Edouard, ANDERSON Richard Dean, BELUSHI John, HAUER Rutger, EISENSTEIN Serguei, MOREAU Jeanne, KINSKI Nastassja, de BEAUMARCHAIS Pierre, TATE Sharon, BORGNINE Ernest, WOOLF Virginia, VADIM Roger, NEWMAN Paul, van HALEN Eddie, MASON Nick, CARROLL Lewis, MOZART Wolfgang Amadeus, BARYSHNIKOV Mikhail, SELLECK Tom, ROLLAND Romain, WINFREY Oprah, HACKMAN Gene, COLLINS Phil, SCHUBERT Franz, JONES (Monty Python) Terry, KIEPURA Jan, GABLE Clark, LEE Brandon, FAWCETT Farrah, GETZ Stan, JOYCE James, SHAKIRA, WEIL Simone, CANALETTO, MENDELSSOHN Félix, MONET Cloude, GAJCY Tadeusz, IMBRUGLIA Nathalie, RABELAIS François, COOPER Alice, GRIMM Alfred Max, SZALAPIN Fiodor, BURROUGHS William, BACEWICZ Grażyna, SHEEN Michael, MARLEY Bob, ROSE Axl, MARLOWE Christopher, TRUFFAUT François, SHERIDAN Jim, FORMAN Miloš, GABOR Zsa Zsa, COLE Natalie, PRZERWA-TETMAJER Kazimierz, SINCLAIR Lewis, GRECO Juliette, VERNE Jules, DEAN James, NOLTE Nick, COETZEE J.M., RUBINSTEIN Artur, KRASICKI Ignacy, FARROW Mia, KING Carole, FLACK Roberta, BRECHT Bertold, PASTERNAK Boris, NIELSEN Leslie, CROW Sheryl, REYNOLDS Burt, MANZAREK Ray, WILLIAMS Robbie, NOVAK Kim, GABRIEL Peter, SPRINGER Jerry, SIMENON Georges, SEYMOUR Jane, NIEMEN Czesław, BONO Sonny, SCHLESINGER John, TRAVOLTA John, URSYN-NIEMCEWICZ Julian ONO Yoko, MARVIN Lee, PIOTROWSKI Jurek, STENDHAL, LUTOSŁAWSKI Witold, STRINDBERG August, RODZIEWICZÓWNA Maria, STEIN Gertrude, REJ Mikołaj,

    WŁADZA:
    CZAPAJEW Wasilij, LINCOLN Abraham, JELCYN Boris, U THANT, GOMUŁKA Władysław, AQUINO Corazon, PALME Olof, ROOSEVELT Franklin D., GISCARD d'ESTAING Valery, FREDERICK II GROSSE , KOŚCIUSZKO Tadeusz, gen. MacARTHUR Douglas, BRAUN Eva, NORIEGA Manuel, ANNE STUART, REAGAN Ronald, LOUIS XV, CEAUSESCU Nicolae, CHENEY Dick, TALLEYRAND Charles, HADRIAN, WITOS Wincenty, HOHENZOLLER Wilhelm, gen. KLEEBERG Franciszek, SŁAWEK Walery, BONA królowa, gen. SHERMAN Wiliam, TUCHACZEWSKI Michaił,

    SPORT:
    JORDAN Michael, McENROE John, EUSEBIO, GRETZKY Wayne, MOLIK Alicia, SAFIN Marat, ROMARIO, KAFELNIKOW Jewgienij, RUTH Babe, OLAJUWON Hakeem, DIVAC Vlade, SPITZ Mark, FERRERO Juan Carlos, DEMPSEY Mark, TAPIE Bernard

    OdpowiedzUsuń
  2. znałam kiedys bardzo osobiscie jednego wodnika...ach co to był za wodnik!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o żesz !~ale towarszystwo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joyce koło Shakiry, potem wkrótce Canaletto dają czadu...

    OdpowiedzUsuń
  5. wodniki to porządni ludzie i najbardziej uduchowieni ze wszystkich znaków.

    Dodatkowo obserwacja taka, że kobiety power wodnika przetapiają w konkretność i zimne podjeście do spraw emocjonalnych a faceci w tworzenie idei - gdzieś tam - a jednocześnie emocje są w dyskretnym zapleczu - ALE ZA TO JAKIE!!

    To zresztą nie jest przypadek - że wodniki to jedyni* faceci, którzy umieją kochać.



    *sory za subiektywność sądu, wszelkie pretensje proszę zgłaszać pod adresem Brutalnej Rzeczywistości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszelkie generalizowanie wydaje mi się być ryzykowne - vide CAUSESCU, Mac ARTHUR, TUCHACZEWSKI.
    Umiejscowienie Słońca w radixie jest jest jednym z jego podstawowych elementów (większość ludzi myśli że jedynym hihi) lecz tak wiele innych wpływów zabarwia to położenie tak że prawie wszystko sie może zdarzyć.
    Pamiętajcie że Słońce w Wodniku jest "na wygnaniu" (znaczy sie najdalej od swego znaku Lwa), czuje się tam nietęgo jak Ambasador na balu Bezdomnych i w zależności od domu i aspektów daje niespodziewane całkiem wpływy.
    Bawiłem sie szukając wsród radixów znanych Wodników takiego który ma najwięcej elementów zgodnych z moim - Julies VERNE i Richard Dean ANDERSON (McGiver)!!!
    :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz zdarzają się wodniki bardzo lwie (żądne pochwał i czci), ale takie omijam szerokim łukiem - więc moja generalizacja jest w istocie zaledwie generalizacją na temat wąskiego kręgu wodników z którymi czuję się dobrze (a inna kwestia że jeśli z kimś się czuję dobrze, to na 90% jest to wodnik)
    no i tak...

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie znajdziesz twardziela NIE łasego na pochwały?
    Każdy potrzebuje bezwarunkowej akceptacji, świat aż piszczy od tej uniwersalnej potrzeby.
    Ponieważ nie dostajemy jej dostatecznie usiłujemy podlizać się, pokazać DOBRE cechy choćbyśmy mieli konfabulować - taki MAKIJAŻ - zalęknieni wysyłamy komunikat "kochaj mnie BO jestem silny, mądry, dobry, bogaty bleble ..." zamiast "kochaj mnie BO JESTEM"
    PUŁAPKA

    OdpowiedzUsuń
  9. Niekoniecznie, niektórzy wysyłają komunikaty: kochaj mnie bo jestem nieszczesliwy.
    Ale efekt tego bywa często niedobry.
    Dziękuję za życzenia, i składam wzajemne.

    OdpowiedzUsuń
  10. http://info.onet.pl/1044291,11,item.html :((

    OdpowiedzUsuń
  11. różne bywają zboczenia, idąc dalej możnaby powiedzieć że są i tacy co wysyłają komunikat - "kochaj mnie bo ci zapierdole.."
    ...
    mnie sie rozchodzi o to że nie idzie kochać kogoś za coś, wyrywkowo, jak sie go nie kupi całego, z całym zestawem zalet i wad to tylko udaje się miłość

    OdpowiedzUsuń
  12. kochaj mnie i mów, ze jestem piękniejsza i inteligentniejsza - chuliera, a śpiwali, że "nie musisz być nojpikniejsza" :>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłość bezwarunkowa podobno jest możliwa wyłącznie między rodzicami a dziećmi, w każdym innym wypadku dochodzą elementy kochania za coś. To nie oznacza udawania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ja serdecznie dziękuję za życzenia, trochę się opóźniam z tym, ale dopiero zerknęłam tutaj i jest mi tak najsympatyczniej i najprzemilej.
    Co do miłości wodnikowej, to ja jestem bardzo ciężkim przypadkiem. Czuję, że może mi się to zdarzyć, ale na krótko, choć bardzo intensywnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty