Warsiawianka w ząbek czesana!

W 504 wsiadają, starsi, ona tłusta tleniona blondyna, on siwy z kupą baretek na battle-dressowej kurtce, ona nadaje tubalnym basem na cały autobus:
- "Warszawa to wiocha, największa wiocha w Polsce, u mnie w bloku na 19 rodzin tylko ja jedna z Warszawy, reszta same wsiowe chamy i przybłędy!"
Zapadła kłopotliwa cisza, wreszcie on wyszeptał:
- "Muszę tu wysiąść ..."
I wyszedł, chyba wcześniej niż chciał ...
Zerknąłem "warsiawiance" na nogi - nie, słoma z butów nie wystawała!
Patrzajta no kumo jak sie tera ludziska maskować umją!
...
Urodziłem się w Warszawie ale trudno mnie nazwać Warszawiakiem, trzeba kurde pokoleń by wpleść się w tradycje Miasta, może moje wnuki??
...
Chyba mają rację ci co twierdzą, że ostatni Warszawiacy w Powstaniu wyginęli.
Smutno.

Komentarze

  1. Nie bądź taki skromny. Przedwojenni warszawiacy nie byli ani trochę lepsi niż ci aktualni. Czasy sie po prostu zmieniły i całe społeczeństwo jest takie.

    OdpowiedzUsuń
  2. to zmienili sie czy nie?
    bo cuś sie plączesz ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam sobie myślę, że ona ma cholerne kompleksy - i dobrze wie, że o byciu 'przybłędą' nie stanowi miejsce urodzenia ani czas zamieszkania tylko zuepłnie co innego (nie umiem tego zdefiniować, ale to 'wisi w powietrzu' w Krakowie, Poznaniu - na niektórych ulicach i miejscach, w Warszawie czasmi też choć na mój gust za rzadko). A dokonale to czuł ten starszy pan wysiadając bo mu było wstyd za demonstracyjne chamstwo...
    Zachowała się jak ciołki z głuchej wsi obijając miastowych za swoje frustracje...

    PS. Acha i 'to' nie jest uniwersalne - bo dla mnie jest tam gdzie ja się urodziłem (nawet jak tam nie miaszkam)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zresztą co to za honor. Co to lepsza rasa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Myśle że honor tak! Przynależność do charakterystycznej zbiorowości, nie lepszej ale wyróżniającej sie, to fajna rzecz! Każda kasacja unifikacji, każda różnorodność jest szansą na rozwój. Dla mnie to jasne, dla ciebie nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. To zostań skinem - oni się znacząco wyrózniają.

    OdpowiedzUsuń
  7. chcesz mnie wkurwić czy rozśmieszyć?
    z tym skinem to niegupi pomysł ...
    znam jednego, poluje na kolorowych w Otwocku i okolicach, kończy prawo na UJ, wprowadziłby chyba bo mnie polubił, gorzej Selwa jak sie arabusy skończą, może przerzucimy sie na hanysów?
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To, ze babie sloma z butow nie wystawala, to znaczy ze nosi podpaski albo tampony.
    Zabilabym ja, nie o taka Warszawe walczyl moj dziadek, co prawda z Gen.Berlingiem przeprawial sie przez Wisle i prawdziwym powstancem nie byl, ale takie wtedy byly gry polityczne...
    Babe na pohybel!

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe tampony?
    chyba pampersy na upławy ..
    toć pisałem, że wiekowa była

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że twoje poczucie jumora szwankuje - pewnie że cię nie chciałem wkurwić choć jeśli tak histerycznie reagujesz na żart to... owszem chciałem cię wkurwić. (to żart).

    Napisałem o skinach bo jak przeczytałem twoją odpowiedż to stwierdziłem, że nie wynika z niej że chciałbyś przynależeć do takiej grupy, która się POZYTYWNIE wyróżnia. Napisałeś żeby się wyróżniała. :)
    Ludzie! Co wam odpierdoliło?

    OdpowiedzUsuń
  11. histeria?
    ja tu widzę głęboką empatię
    napeewno obiło ci sie kiedyś o uszy ...
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej nawet niewiesz jak bardzo się tobą zgadzam pracuje w szkole i tylko 6 osób jest z wawy na jakie 200 zatrudnionych im dłużej pracuje tym mam większą obawę ze dostanę kosą w plecy:(

    OdpowiedzUsuń
  13. bum!!!
    ponoć czasem gwałtowne przeżycia powodują u ludzi głeboką zmiane
    myślę, że ta kosa to Twoja szansa ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty