REGISA UMARŁA

Komentarze

  1. przykro mi...ale chociaz dobre zycie miała z Toba , a nie w jakijs sklepowej klatce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałem, że polubię szczury dzięki niej.

    OdpowiedzUsuń
  3. żyła tylko 29 miesięcy
    umarła cichutko na moich rękach
    a właściwie brzuchu
    strasznie mi bez niej

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj około godziny jedenastej zasnęła na zawsze (wtulona w ramiona swego ukochanego Pana) Regisa.
    Kochana szczurcia, którą sama osobiście wybierałam i kupowałam więc mimo że nie mieszkała u mnie była głęboko w moim serduchu ...

    Regisia miała być chłopcem (stąd imię Regisa - Regis - kto czytał Sapkowskiego ten wie) ale jajka jej nie wyrosły ((-: choć wielkości niejeden samiec by jej pozazdrościł ....

    Skakała skąd tylko się dało i na co się tylko dało, lubiła siedzieć za regałem i czasem w moich włosach ....

    Długo mieszkała sama aż do czasu gdy w styczniu tego roku pojawiła się Psycholka a w połowie sierpnia Syfona (czy jak jej tam (-; )

    Regisia miała nowotwór, gdzieś w środku, który utrudniał jej oddychanie, mimo to (i mimo jej dużych rozmiarów) niemal do ostatniego dnia dziarsko wspinała się po trzech klatkach aby wygodnie rozłożyć się na "Pancernikach II Wojny Światowej" - swojej ulubionej książce ...

    Regisia była dobrą ciocią dla mojej Szajby i Pączki - to od niej Szajbusia dostała pierwszy raz w skórę i to Ona oprowadzała ją po tajemniczym świecie za regałem ...

    Taka to już była Regisia, trochę nietykalska samotnica ale nie gardziła nigdy pieszczotami ...

    Żyła prawie 2,5 roku (przyniosłam ją dokładnie 31 maja 2002 roku) ....

    === Regisiu, niech Ci będzie dobrze gdziekolwiek teraz jesteś ===

    OdpowiedzUsuń
  5. Namu Amita Bul

    to ponoć pomaga jeśli kto wierzy w reinkarnację - za 49 dni (od śmierci) Regisa może być kims innym, nawet człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz jest po drugiej stronie teczy, kochana Regisia.

    OdpowiedzUsuń
  7. po drugiej stronie tęczy?
    break on thruuu to the other side?

    a ja gupi zawsze myśloł że to o dragi idzie ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty