BYŁEM, WIDZIAŁEM, SŁYSZAŁEM ...


"Nie do wiary". Film i dyskusja o sytuacji w Czeczenii. --->klik<---
Agora, korytarze poziome i pionowe oraz wiadome toalety, bambusowy gaj ...
Mój idol Wojtek Jagielski, prawdziwi Rosjanie, prawdziwy Czeczen, prawdziwy poseł /n.b. imiennik/, kontrowersyjny film, "Helsinskij Fond po Prawam Cziełowieka", rosyjska NTW i NAJPRAWDZIWA DYSKUSJA!
Jestem pod wielkim wrażeniem!!
O filmie nie piszę bo opis Maćka (w Agorze wszyscy od sprzątaczki do Prezesa są po imieniu ;-)) Stasiaka w dzisiejszej "Wybiórczej" jest bez zarzutu, taktoczno ... --->klik<---
Oczywiście pokaz był zamknięty, żadnego wrażenia nie zrobił na organizatorach mój miedniczy identyfikator, ale wrodzony wdzięk i niewinna moja szczera twarz sprawiły że wlazłem i to na honorowe miejsca dla gości z Fundacji, w pierwszym rzędzie w oku tajfuna ...
Rosjan rozumiałem bez najmniejszego kłopotu, natomiast cichy i bez dykcji Akhjad Idigow zmuszał mnie momentami do posiłkowania się douszną tłumaczką ...
Mnóstwo sprzecznych myśli kołacze mi się pogłowie, dokładnie, DOKŁADNIE o tym marzyłem ...
PS
20 zielonych baniek za głowę Putina, troszku smieszno, troszku straszno, może się ktoś skusi? ;-)
PS2
poznałem nowe angielskie słówko - warlord
w zbitce - warlord Basayev
PS3
Wielce Czcigodny Selwo
wyimaginuj sobie że nikt nikogo nie potraktował, jak ty, kretynem gdy padała robocza hipoteza o FSB-owskiej prowokacji ..
przemyśl to sobie

Komentarze

  1. Masz spiskową wizję dziejów. A Amerykanie wcale nie wylądowali na księżycu.
    Wcale nie jestem od tego żeby ruskim nie przypisać chęci i zdolności prowokacji ale raczej nie w tym przypadku.
    Nie przyjmuje na wiarę tego co ktoś mówi ale staram sie to sprawdzić i przeanalizować.
    "Jesli spotkasz na swojej drodze Buddę, zabij go"

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. nic nie wiesz o mojej teorii
    2. co zrobiłeś żeby sprawdzić i przeanalizować?
    3. mnie o kretyna chodzi a nie o Buddę
    4. i to by było na tyle ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego napisałem kretyna ponieważ w tamtej chwili nie było żadnych podstaw do takiego pomysłu. Najczęściej takie "olśnienia" mają dokładnie taką samą wartość jak powątpiewanie co do wylądowania na księżycu.
    A powiedzenie o Buddzie znaczy, że nie należy wierzyć nawet w to co oznajmia Budda ale dojść do tego samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. a zestawienie takiej nieprawdopodobnej teorii z ogromem tragedii było obrzydliwe, ponieważ ten facet o określonych poglądach politycznych chciał przy okazji tragedii w Biesłan upiec swoją pieczeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo proszę jednak o zbadanie okoliczności zabójstwa obywatela Buddy, fakt, że był on "kolorowy" mógłby w oczach świata zostać poczytany za akt rasizmu.
    proszę też, o zbadanie czy ciało ww. obuywatela Buddy nie zostało wywiezione na Księzyc, o czym tu również się wspomina.

    OdpowiedzUsuń
  6. sentyment to cenić wyżej niż obietywnie na to zasługuje, irracjonalnie przeceniać z powodu miłych wspomnień ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Major, przeczytaj koniecznie http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/plus_minus_040911/plus_minus_a_7.html

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki wielkie
    przeczytałem z zainteresowaniem
    Krystyna Kurczab-Redlich była w Agorze
    mignął mi też ten gostek od 'czarnego psa białego kota' czy na odwrót - może zaprosi Putina i Maschadowa do studia?
    załuj żeś nie był ...
    PS
    zapraszamy w weekend na głaskanie Rudego, może trukniesz? trzeba go opić bo ci w końcu ta tequila zwietrzeje ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, szkoda, ale wylazłem o siodmej z roboty i nadawalem się pod (zimny) prysznic tylko... I dalej mam zapierdol niestety... Tekila nie zwietrzeje, sorry widzę, żeś podcharcony wielce ale spoko niestety jej nie wyżłopię sam choc ochote mam wielką ku temu,więc nie podrażniaj ślinianek moich, wlazlem wczoraj do mojego ze zwierzakami sklepu a tam świnki (morskie) cztery nawet, a pan co, a nico, pooglądać za darmo (znamy sie z właścicielką z widzenia), pogłaskajcie to cudo ode mnie za uchem :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. podcharcone my obydwoje :-)
    ale tak głównie to o twoją nogę nam chodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spoko, ja powolny jestem, ale starki nie zrobię z tego napoju :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty