SŁOWA TO OKNA (a czasem mury)


W twoich słowach słyszę wyrok,
Czuję się osądzona i odrzucona.
Zanim odejdę, muszę się upewnić,
Czy właśnie to chciałeś mi rzec?
Nim się poderwę do obrony,
Zanim przemówię bólem lub strachem,
Zanim zbuduję mur ze słów,
Powiedz, czy mnie słuch nie myli?
Słowa to okna, a czasem mury,
Skazują nas, ale też wyzwalają.
Kiedy mówię, kiedy słyszę,
Chcę płonąć miłości blaskiem.
Pewne rzeczy powinnam koniecznie powiedzieć,
Bo tyle dla mnie znaczą.
Jeśli z mych słów nie wynika o co mi chodzi,
Czy pomożesz mi wyrwać się na wolność?
Jeśli zabrzmiały jakbym cię chciała poniżyć,
Jeśli poczułeś, że mi na tobie nie zależy,
Spróbuj wsłuchać się w nie głębiej
I dotrzeć do uczuć, które są nam wspólne.


by Ruth Bebermeyer

Komentarze

  1. Tak, łatwo powiedzieć "spróbuj się wsłuchać", tylko czemu mamy "miód" w uszach?

    OdpowiedzUsuń
  2. a helena czemu w nawiasiku?
    pierwszy raz wolałabym się poczuć poza nawiasem :-)
    żyję przecież, widziałeś na zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  3. to są linki do blogów
    a Twój milczy ...
    :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. no doooobra, jeszcze chwilkę...

    OdpowiedzUsuń
  5. wzruszyłam sie po raz drugi

    OdpowiedzUsuń
  6. po raz drugi w życiu???
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zatkało mnie!!!Czy ściany mają uszy?Nie!!Inaczej!Nigdy nie powiedziałam tego głośno a przecież właśnie tak chciałabym to powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  8. nadmiar miodu w uszach to niedostatki higieny, czasem psychicznej ...

    OdpowiedzUsuń
  9. słowa mogą bardzo ranić ludzi wiec trzeba na nie bardzo uważać. http://twoje-okna.com/ ? Znacie tą firmę? Czy korzystaliście z ich usług ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty