Na przyboś ....


motto by Dżej Ti

Przyboś, Przybosiu
lej gorzkie łzy boś
skończony facet
też mi coś? Przyboś?

Po pracy straszliwie bolą mnie stopy.
9 godzin zapierdalam jak mały samochodzik w jakiś pieprzonych, przydziałowych klapkach o plastikowym wnętrzu.
Wczoraj jeszcze w drzwiach zruciłem skarpety i bosaczkom poszedłem na spacr ze psem - gruzełki asfaltu, miałki pył ścieżki na polach, kłujące chaszcze, gdzieniegdzie ślimaczek (świeć Panie nad jego duszą), barszcz Sosnowskiego, miękkość mchu i koniczyny - Raj!!!
Dziś posunąłem się dalej, pod Imielinem pizgłem skarpetki do fajansu a buty do torby, wchodząca do metra sąsiadka pociągnęła po mnie uśmiechniętym wzrokiem ....

Komentarze

  1. wymocz w misce przed telewizorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przed włożeniem zębów do szklanki czy po?

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno pociągnęła wzrokiem?:)
    a te skarpetki do fajansu to o co chodzi, bo coś się pogubiłam?"(

    OdpowiedzUsuń
  4. sie mówi fajans na śmietnik

    OdpowiedzUsuń
  5. W au w lato prawie wszyscy zapierdalaja na boso. Nawet ludzie w garniakach. W jednym reku teczka, w drugim buty, a w butach skarpetki. Normalka. Niech sie zacznie lato.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja padłam wczoraj na łózko po tym, jak przez 5 h nosiłam cegły na budowie.. stwierdziłam,ze musze miec jakiś wkład.
    I nikt mnie do domu nie odwiózł, nawet wzrokiem nie odprowadził za najblizszy zakręt .. eh.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajans w więziennym slangu to rękodzieło wyrabiane przez garuchów (z drewna, chleba, papieru, co tam jest) czasem niezłe, czasem w istocie dość 'śmietnikowe', coś wspólnego chyba jest...

    A co sądzicie o polskim zwyczaju noszenia skarpetek przez facetów do sandałów?

    OdpowiedzUsuń
  8. skarpetkom nasze gromkie NIE !!!
    no chyba że w góry, to bez nich se nie da ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Fuuuuj, jeszcze ten smród czuję po ćwierćwieczu!
    Onuckom też mówimy nasze równie gromkie ekologiczne NIE !
    Zaprawdę powiadam wam - wysklepiona stopa jest stworzona do chodzenia boso, howgh!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę płaska stopa też! Wkładki tylko pod bose stopy!!
    Skarpety połamiemy!

    OdpowiedzUsuń
  11. ortopedyczne butki górą:)
    a skarpetki postaw pod łóżkiem , mogą się jeszcze przydać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie, za ten obuw to ja dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. wypierdoliłem te klapki nieekologicznie na pole precz!!
    ufff.....

    OdpowiedzUsuń
  14. ide na pola ze psem, biere młotek i goździa i poszukam tych klapkow, bądź co bądź tradycja rzecz święta - "rumuńskie" klapki przybiłem do eukaliptusa pod Focą nad Morzem Egejskim, pepeszki w Gross Strehlitz pod domem von Silvera a te będą pod Kabackim Lasem ....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty