Kryśka (raz jeszcze)

Co zrobisz gdy zostaniesz sama i nikt już nie będzie czekał tuż obok? Kluczysz i ukrywasz się nazbyt długo. Wiesz Kryśka, to właśnie twoja głupia duma, Kryyśka, klęczę przed tobą, Kryyśka, skamlę najmilesza, pliiiiz! Kryyyśka, kochanie czemu nie ukoisz mych udręczonych myśli? Próbowałem pocieszać gdy rzucił cię twój facet, zakochałem się jak kretyn, wywróciłem cały mój świat do góry nogami. Naprawmy to zanim całkiem oszaleję. Błagam, nie mów że nie damy rady i że cała moja miłość jest do dupy .. KRYYYYŚKA!!!

Komentarze

  1. What’ll you do when you get lonely
    No one waiting by your side?
    You’ve been running and hiding much too long.
    You know it’s just your foolish pride.

    Layla, you’ve got me on my knees.
    Layla, I’m begging, darling please.
    Layla, darling won’t you ease my worried mind.

    I tried to give you consolation
    When your old man had let you down.
    Like a fool, I fell in love with you,
    Turned my whole world upside down.

    Let’s make the best of the situation
    Before I finally go insane.
    Please don’t say we’ll never find a way
    And tell me all my love’s in vain.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty