jeść

czas zrobić coś do jedzenia
bez jedzenia nie ma życia
podobno

Komentarze

  1. biedny niedomytek
    rysiu jestes wielki
    i huj

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes lekiem na cale zlo
    i nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  3. wyje i wiem ze jestem psem

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dzwonię bo co ja kurka wiem i umiem powiedzieć? Tylko parę głupich frazesów w stylu 'trzymaj się'...

    OdpowiedzUsuń
  5. te, Majore, a może byś już tak przestał ? pokaż się gdzieś, zrób z siebie kuluralnie świnie, a nie takie obrzucanie siebie samego gównem, co ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kunia, a ja nadal na dyjecie cierpieu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jedz tyle , bo bedziesz żigał:)i z piciem też nie przesadzaj:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam słyszałam o takich co to się światłem żywią...

    OdpowiedzUsuń
  9. Co wy tam pijecie na zdjeciu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Co sie stało majorku? Zdemobilizowali cię?

    OdpowiedzUsuń
  11. a może pogoda na niego demobilizująco zadziałała?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty