breakdown

spróbuje od nowa ...

Komentarze

  1. Fajnie, że to tak idzie wymazać.

    OdpowiedzUsuń
  2. w "życiu" tak się nie da:(

    OdpowiedzUsuń
  3. wierze ze sie da!
    wiem ze sie da!
    i wiem ze kazde "od nowa" zmienia nas
    trwale i nieodwołalnie
    krok po kroku stajemy sie lepsi

    OdpowiedzUsuń
  4. teoretycznie masz rację, ale "w życiu" zawsze jakis "babol" z przeszłości ciągnie się za nami, choćbyśmy nie wiem jak się starali zacząć "wszystko od nowa"

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mówie że 'od nowa' to znaczy zerwać z przeszłością, wręcz przeciwnie, tylko troche inaczej ...

    OdpowiedzUsuń
  6. :) to tak jakbyś zamykał jedną szufladkę swojej duszy (już zapełniona) i otwierał następną, którą chcesz zapełnić :) - przecież to tak się chyba odbywa :)
    Ja miałam wczesniej na myśli "wymazanie do czysta twojego bloga":)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój blog nie jest wymazany do czysta
    tylko nie mogłem patrzeć na ostatnie notki więc zostały w tamtej szufladzie
    ale zawsze można zajrzeć jak kto lubi i ma czas ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty