pedofilia kazirodcza

"kiedy byłem małym chłopcem wziął mnie ojciec"

Komentarze

  1. No i podglądactfoo:

    Czy zgadniesz kogo dziś widziałem,
    kto na naszej łące kwiaty dzisiaj rwał...,

    złodziejstwo (wyrafinowane):

    z sobą wzięłaś radość, żal,
    no i [nawe] gładkość ścian...,

    no i nawet nie wiem jak się to zboczenie (precz z poprawnopolityczną nazwą parafilia!) nazywa:

    spiekotą lata pachną piersi jej....

    OdpowiedzUsuń
  2. No i sadyzm und masochizm:

    ona mi daje lata żar (nie wiem jak to palacze rozumieją....)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli ona daje, a żar lata?
    to strasznie fajne, takie... wielowymiarowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świnia i obrazoburca a na zdjęciu wyglądasz jak skrzyżowanie Jurka Owsiaka z Ajgorem z Draculi.

    OdpowiedzUsuń
  5. obrazoburca to rozumiem, ale świnia??

    co ty kurwa wiesz o świniach...

    OdpowiedzUsuń
  6. bo on niedobra kobieta jest:)
    (Linda)

    OdpowiedzUsuń
  7. Selwa, Ty zazdrosniku, Major to przystojnyyy jest że mniaaammm! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jam fan Nalepy dawny. A pieśń ta - hymn mój. Sprofanowałeś go i to świństwo.

    OdpowiedzUsuń
  9. eee tam, sprofanowałeś zaraz
    tylko maaaaluśieńka manipulacja, tytuł od redakcji i wyrwanie z kontextu, wielkie mi aj waj ...
    co do miłości donalepowaj zajrzyj w "the best of mjr-s" w menu "o muzyce" w link "mira"
    też go kocham, co nie znaczy że nie moge se pożartować przy okazji poddając zjadliwej krytyce trynd mediów i polityków do brutalnej manipulacji słowem
    profanacja selweńku to ze zjadliwym chichotem obszczać trupa boga ot co ...
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze że sie kajasz. Niezle.
    Ta płyta była najlepsza - Nalepki - tak uważam.
    Było na niej jeszcze sporo innych świetnych piosenek - np NOC albo ONI ZARA PRZYJDĄ TU. Oczywiście mam nowsze płytki i nagrania NAlepy ale mimo, że są wśród nich dobre utwory to tamte jakoś najbardziej lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. np "oni zaraz wezmą mnie" ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz co? Chyba faktycznie coś jest na rzeczy ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. I na dodatek śpiewa: "Jak dobrze MI w tej sukni, oni zaraz wezmą mnie"
    ;))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty