cnotliwe xiężniczki

rajd po xięgarniach uczyniłem, a oto plon:
baniewicz
1. D.Levy - "Niebo, poradnik użytkownika" (!!!)
2. "Einstein na huśtawce czyli fizyka zabaw, gier i zabawek" K.Ernsta
3. "Pogląd kościoła katolickiego na sprawy sexualne"
4. pocztówki z Wystawy Ziem Odzyskanych, z Równego i z polskich kurortów z lat 1947-50.
arcyciekawe bo wysłane!!! - znaczki, pieczęcie, treść, język, pismo - no kuwa cuudo!!
5. "Mолитвословъ" - prawosławny modlitewnik pobłogosławiony przez J.E. Metropolitę Warszawskiego, Wołyńskiego & wsiej Polszy, wydany we Warszawie w roczku 1930.
6. zabrakło mi szmalcu (a straszną oskomę miałem) na "Teorię prawdziwej historii Wszechświata" niejakiego Kwaka kurdebalans ..
7. Tutułowy Baniewicz, w której to xiążeczce właśnie się zatopiłem ...

Komentarze

  1. Miałem Hawkinga dla Ciebie Krótką historię czasu, ale gdzieś mi wcięło...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Einstein na huśtawce czyli fizyka zabaw, gier i zabawek" Ernsta ?? o jaaa.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pogląd kościoła katolickiego na sprawy sexualne"
    o jaaa.

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam pojeba!
    o jaaaa
    PS
    moze ci odetnie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko, znajdzie się, przywalony papaieramy, nikomu nie pożyczałem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na bank napadles czy wyprawke dostales?

    OdpowiedzUsuń
  7. einstein i niebo z przeceny, pocztówki i modły taniocha, sex w kościele darmo, tylko za baniewicza zdarli prawie 3 dychy ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kcem ten keks w katedrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. za darmo, oczywizda:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. a bierzmowany jesteś?
    bo jak nie to kicha ...
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra pytanko major!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. czy "kicha" to dla Biskupa?

    OdpowiedzUsuń
  13. dawniej mówiło sie "w kiche"
    teraz młodzież mówi "na petza"
    ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ad zdjecia z prawej. Żebyś choć na organkach grał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bądź co bądź MJR2 lipca 2004 01:18

    pudło!!
    'organki Stalina' umiem obsłużyć!

    OdpowiedzUsuń
  16. http://rejestracja.blog.pl/archiwum/index.php?nid=7478284

    OdpowiedzUsuń
  17. Hawking znaleziony

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty