Panie Prezydencie Kaczyński

W związku z tym żeś olał mój list otwarty w sprawie kurew, więc woli tytulatury starczyło mi tylko na nagłówek, oczywistych wyzwisk postaram się unikać, przyznam że raczej ze strachu niż szacunku.
Jakżem przeczytał o odwołaniu Parady Równości Gejów i Lesbijek pomyślałem sobie że to kaczka dziennikarska a to okazał się Kaczor czyli ty.
Wyguglałem więc Kaczora i co czytam?
Kauzyperda, bojownik Prawa, krzewiciel Sprawiedliwości i weteran Solidarności po drodze.
Odwołując Paradę Równości bo banda półgłowków wszechpolskich zagroziła kontrą wysikałeś sie na ideały pod sztandarami których doszedłeś do władzy.
Masz zasrany obowiązek zapewnić bezpieczeństwo na równi prominentnym VIPom i manifestacji homików jak mają taki kaprys - jak widać można było ściagnąć do miasta kilkanaście tysięcy policji w panice przed antyglobalistami, prawda?
Strach przed odpowiedzialnościa czy lizanie dupy bandzie xenofobów, dewotów, dulskich itp.?
Nie staje ci odwagi by zapewnić Prawo i Sprawiedliwość to wypad z baru ...

Komentarze

  1. Mocno powiedziane, tak jak lubię. Gdybyś zbierał podpisy, możesz na mnie liczyć :).

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja i tak pójde na GiL'ów popatrzeć bo lubie ...
    11 czerwca mam wolne a GiLe i MW obiecali olać Kaczke i zorganizować obie manifestacje więc może być wesoło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo, kbb, nie poznaję Cię (albo mi się zdawało, że nie przepadasz za 'mniejszościami')...

    A Kaczka to zimny gracz i tak naprawdę nie chodzi mu o law and order tylko o kreski wyborców wynikające z nawoływania do przykręcenia śruby, co jest teraz bardzo medialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawsze rację ma ten co głośno krzyczy.
    Możesz do tych wyzwisk dodać jeszcze "kołtuna" dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeee, gdzie tam, zdawalo Ci sie. Czasami tylko uzywam jako Schimpfwort, jak mnie jakis mazgaj bardzo wkurzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. dostałam, dzięki wielkie, przeczytałam w niedzielny poranek, odsyłam, nie wiem jak to skomentować, chyba wyślę ci maila, to kiedy jedziemy razem do Indii?

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze pare ci podrzuce ślicznych hasełek do wykorzystania w dyskusjach:
    * jaskółka nisko - dysc blisko
    * chcesz pokoju - szykuj sie do wojny
    * zielony mosteczek ugina sie
    * mężczyzne poznać po końcówce
    * jak donosi Radio Erewań ...

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie wiem. Znam chyba ze czterech gejów i - najłagodniej mówiąc są dziwaczni... Na paradzie, ci anonimowi, aaa, to co innego :)

    Tzn. znam czterech którzy nie robią tajemnicy z tego, że tacy są...

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja miałem sporo kontaktów z pedałami (tak sie wtedy mówiło) i jestem lepszego zdania niż o reszcie populacji (statystycznie rzecz ujmując) :-)
    bądź co bądź mieszkałem na Pl.3+ wiec barek "Ambasadora" i knajpki przy "Szpilkach", eeeech ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracowało się dobrze z nimi ale pozazawodowo cięzko...

    OdpowiedzUsuń
  11. W robocie mam kilku kolegow z "drugiego fakultetu". Jednego z nich szczegolnie cenie i lubie i gdyby nie ten "drobny szczegol" pewnie bysmy sie (bez cudzyslowu) zaprzyjaznili. Wiem, ze to glupie, maloduszne i koltunskie, ale z obawy, ze moglbym sie narazic na "podejrzenia", swiadomie nie dopuszczam do zaciesnienia stosunkow. No wiem, jak to teraz zabrzmiało, ale jak mam kurwa powiedziec, zeby nie bylo dwuznaczne? Do ocieplenia kontaktow? :-)).

    OdpowiedzUsuń
  12. zacieśniony stosunek brzmi baardzo dobrze!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. a "zadzierzgnąć zażyłość"?

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i coś takiego podświadomie też mam. No i niektórzy nie lubią dzieci i dają wyraźnie to do zrozumienia.
    Z kobietami tak nie jest (znam zaprzyjaźnione grono kilku kobitek - same żartowały, że u nich pełen przekrój - od mężatki przez rozwódkę, pannę, konkubinat do lesbijki - nie mam zielonego pojęcia która to z nich i z każdą świetnie się pracowało).

    OdpowiedzUsuń
  15. w wojsku nazywano mnie m.in. "kocia mamka" bo nie dręczyłem kotów i często nie pozwalałem dręczyć innym
    byłem zgniłym jabłkiem w Systemie i System usiłował mnie zniszczyć, ostracyzm dotykał mnie ze strony WSZYSTKICH składników Systemu, zaajebista sprawa ...
    czy to paralelne z zadzierzganiem sie z pedałem? tu i teraz?
    nie wiem
    PS
    znalazłem pamietnik z wojska z 2-iej połowy lat 90-tych czyli kilkanoście lat po moim wojsku, kaszka z mleczkiem, uśmiałem się do łez, ale ciekawe - http://wojsko.to2.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Napisz coś o tym "kociarstwie" major jak możesz. Też ganiałem trochę to, także trepy niestety krzywo patrzyły na to...

    OdpowiedzUsuń
  17. wiesz, ten temat jest we mnie i jakoś nie może się urodzic, teraz na fali Abu Ghraib powróciły myśli na ten temat, Gang twierdzi że absolutna większość tzw. normalnych ludzi ma skłonności do przemocy hamowane tylko restrykcjami prawa a jak jest okazja ...
    wiem, że bardzo łatwo wpada się w pułapkę stosowania przemocy, wiem jak łatwo ludziom ją "racjonalizować", wiem że prawie w każdym drzemie potwór
    może kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  18. OKi, wiem, że czasem trzeba dojrzeć i trudno tak pstryk, na zamówienie...

    Prawo chyba zresztą też za dużo nie może nas okiełznać, to jeszcze coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  19. przyzwoitość
    moralność
    czło-wie-czeń-stwo
    czy to już nie puste słowa?

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, o mieszance tego co wymieniłeś myślałem. Puste chyba nie, ale jak ktoś je wymienia to zdaje się, że patrzymy zdziwieni skąd on się wziął...

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam nic przeciwko gayom i lesbom dopóki mnie nie napsatują a na ulicy nie pokazują dupy, cycków i nie machają kutasami publicznie.
    Czy TY walisz gruchę na ulicy?
    To że ktoś jest pedałem albo lesbijką nie czyni z niego kogoś szlachetnego naraz, to taki sam człowiek jak każdy. A poprawni politycznie nawet dupy by im dali aby być poprawnymi.
    Przyzwoici mają skłonność do agresji a "trąceni" miewają tą chęć jeszcze większą tylko, że skoro im się wydaje, że walczą w takiej "szlachetnej" sprawie to cel uświęca środki a ten kołtun kopany zagnojonym butem jak kiedys w czasie blokady samoobrony jest już na straty.

    OdpowiedzUsuń
  22. tylko na ulicy wale gruche i tylko jak patrze na machających kutasami i cyckami gejów i lesby!
    /a dalej nie zrozumiałem, aczkolwiek odebrałem dramatyczne napięcie emocji/

    OdpowiedzUsuń
  23. Major, jak tak będziesz robił (na ulicy) to Ci tortem dam (w głowę) :)

    http://info.onet.pl/930802,11,item.html

    OdpowiedzUsuń
  24. o karaś kopany!
    pięść poczuł w torcie!
    wrażliwiec kurdebalans ...

    OdpowiedzUsuń
  25. ty selwa cos pił, jak wpisywał ten komentarz?

    KTO Ci powiedział, czy też może: gdzie WIDZIAŁEŚ lesby fajtające cyckami(brr)i gejów wymachujacych przyrodzeniem?
    I to tak osobiście, a nie z przekazu?

    Chłopcy: nie nerwujta się - żaden gej nic od Was nie chce...a tym bardziej lesbijka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. też odniosłem wrażenie że był messerschmidt ....
    no Selwacy, puść farbe!

    OdpowiedzUsuń
  27. Żeby nie bylo zem taki, to przyłożyłem dziś się trochę do sprawy parady...

    OdpowiedzUsuń
  28. A skąd ty paszczak wiesz że gay od ciebie nic nie chce? Wiem swoje i dlatego ich nie lubię (to bez przekazu). A przeciwko ich paradom też nic nie mam lecz juz na LOVE PARADE w Berlinie machali dupnymi sztucznymi kutasami, odsłaniali przyrodzenia itd. Albo przychodzą manifestować albo pokazywać. Nie muszę być zmuszany do oglądania tego wszystkiego. W obsceniczności nie różnią się od Młodzieży z NOP z Wrocławia np, która w reklamówce wyborczej prezentuje taki uproszczony znak graficzny gdzie przekreślony jest facet ruchający od tyłu faceta.
    Więc nie gadaj mi, że tacy niewinni. PO prostu dzisiaj należy FAWORYZOWAĆ homosów bo inaczej jesteś HOMOFOBEM. Przymuszanie kogoś do obcowania z czymś co organicznie wzbudza w nim obrzydzenie, demokratyczne nie jest.
    Może faktycznie jesteś ukrytym gayem albo biseksem ale nie uświadomiłeś sobie swoich preferencji. Znam parę takich osób.

    OdpowiedzUsuń
  29. No wiesz, teraz cokolwiek bym Ci powiedział to jestem albo homofilem albo homofobem, nie kijem go to pałą... :)

    Zresztą przypomnij sobie o co sam mnie intymnie pytałeś wczoraj, ha? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ukryty homik raczej demonstruje homofobie jak sądze hihi ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty