Jestem wyleczony!

Znów widzę wszystko pojedynczo! ;-)

Komentarze

  1. ojaciepierdole15 grudnia 2003 23:25

    Ja tam widzę wszystko na różowo. Żebyś wiedział, jak mnie już to wkurwia...

    OdpowiedzUsuń
  2. co wchodzę na Twoją strone to mnei na dół wołają!
    Nawet poczytać nei mam czasu, bo klienci walą.
    Może byś u nas naganiaczem został ?!? :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też widzę pojedynczo ale mnie mgli coś mimo, że przeźroczyście, masz jakieś lekarstwo?

    OdpowiedzUsuń
  4. taaak???

    a ile widziesz palców???

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zaordynowałem "siekiere" - tequila, wódka, gin i rum jeszcze z grejfrutowym sokiem ..
    ale to nie to mnie wyleczyło!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pozywiom-uwidiom, jak siebędziesz dobrze spisywał ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie bądź wiśniak i sprzedaj receptę na to "to nie to" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. potem była tequila pół na pól z żubrówką, cytrynką i solą ...
    ale tak prawde mówiąc to ta sól kurde a właściwie miejsce zlizywania
    ot co

    OdpowiedzUsuń
  9. to mówisz mjr, że SÓL jest dobra na oczy?:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. no rewelacja kumo, re-we-la-cja!!

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja zamknę oczy, możesz to zrobić jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
  12. mjr Semper Fidelis19 grudnia 2003 06:47

    myśle że na Rycerzu jest kupa świetnych miejsc na sól ...

    OdpowiedzUsuń
  13. zaglądam...żyje...tylko kurwa nie mam czasu...

    Pozdrawiam wszystkich mocno jak cholera. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wojenny.blog.pl...hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty pod choinka tez bedziesz widzial pojedynczo?

    OdpowiedzUsuń
  16. o ile wogóle jakies zobaczy....
    św. Mikołaj odwiedza tylko grzecznych chłopców...

    OdpowiedzUsuń
  17. a moze to będzie MIKOŁAJKA ?

    OdpowiedzUsuń
  18. a MIKOŁAJKI to odwiedzają tylko baaardzo grzecznych chłopców.....

    tutaj nawet marne szanse na rózgę widzę.....

    OdpowiedzUsuń
  19. A moze jakas mala rozeczka by sie u Mikolajki znalazla?
    On i tak bedzie widzial pojedynczo:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Luuuuuuudzie, majora porwala Mikolaaajka:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty