2003/1973

Komentarze

  1. przystojniak


    ach, gdybym byla 30 lat starsza...

    ... to i tak byś mnie nie chciał ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. facio ok,ale co on jara????

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ja na każdym blogu muszę natykać się na zdjęcia z lat 70?
    czy te wstrząsy się nigdy nie skończą?
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. IQ - hehe, masz tą przewagę że znasz mnie po 30 latach, natomiast ja aż tak nie ufam swojej wyobraźni, ale nic sprobujmy - mamy 2033 rok, ludzkość podnosi się po IV Wojnie Światowej, z resztą też mi ludzkość, co to jest te gupie pół miliarda ??? ;-) /big thx za "przystojniaka" hmmm hmmm hmmm gull gull/
    BZ - sporty ??? bo przecież nie guluazy psia mać!
    HELENA - aj waj zaraz mi wstrząsy ... Andy mnie natchnął z tymy piórskamy

    OdpowiedzUsuń
  5. czy ja miałam na myśli sporty??? przełom wiadomych lat mógłby raczej wskazywać na nieco inne wdechy ...;wicie -rozumicie: hair,aquarius,lucy in the sky with diamond ; btw - ukłony i przypominam o astrologii szóstolutowców - czyżby alzhajmerek???

    OdpowiedzUsuń
  6. Maryś się zdarzała, nie powiem że nie, ale to akurat był zwykły papieros, no i może z raz Lucyna, ale to raczej później ...
    skleroza, alchajmer? a co to jest?
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. btw - przecież to nie Twoje zdjątko;72 rok - nie chodziłeś jeszcze z koszulką w zębach?to jakaś ściema chyba,jesteś o wiele młodszy - o Boski cezarze !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. no kurde, z wrażenia ręka mi drgnęła, kliknęłam nie to co potrzeba:)i pusty przelot się zrobił:)
    no przystojniak nie ma co!
    bardziej ciekawi mnie, co z niego zostało:))?

    OdpowiedzUsuń
  9. oj przystojniak-romantyk;to nie moze byc mjr-s - hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. mjr & regiska 2003 - phi, też mi tajemnica ...

    OdpowiedzUsuń
  11. a jednak to major...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma za co, to prawda :)

    inaczej pominęłabym milczeniem

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem pod wrażeniem, tylko nie wiem czy bardziej z prawej czy z lewej, chyba się inaczej ustawię, jakby tak tyłem, to, czekaj, może lepiej tak z boku z prawej wziąć to bardziej z lewej pod wrażeniem ale do końca to nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  14. od tych dziewczyńskich komplimentów czuję jak mi kiełkuje z kupra pawie piórko ...
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem zdania, że mężczyźni jednak z wiekiem przystojnieją
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. no no - nie przesłodźcie mjr-a,bo faktycznie wyrosną mu pawie piórka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. andy zazdrrrośnik3 grudnia 2003 14:47

    Chipcat zołzo, nie wstawię Ci żadnej klaty, jak już to taką z prętami!

    OdpowiedzUsuń
  18. motyle-goryle-beryle4 grudnia 2003 04:18

    A ja się zastanawiam dlaczego wszyscy skupili się na majorze - zachwycają się i zachwycają, a szczurek (tudzież szczurzyczka - liczę na wyjaśnienia, bo ekhem, pod ogonek nie ma jak zajrzeć:)jest wyraźnie dyskryminowany! Na pierwszym planie takie urocze zwierzątko, a tu żadnych zachwytów. Trzeba przyznać, że ten osobnik za nim skutecznie poodwracał uwagę :) Co by jednak te pióra nie wyrosły, to ja juz nie będę dołączała do chórku - w końcu niewygodnie by było siedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To szczurzyca, poznaję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja w kwestii piórka - jednym to nie obrośniesz, zdecydowanie wolę jednak ciebie sote z którjekolwiek strony już właściwie

    OdpowiedzUsuń
  21. Major - świetnie, i wtedy, i teraz.
    I jeszcze sobie westchnę rzewnie: do niedawna ja też miałam włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  22. jakbys zobaczyła moich synów to byś sie gupio nie pytała!

    OdpowiedzUsuń
  23. hihi, az dwa smakowite kąski:))

    OdpowiedzUsuń
  24. :))
    panowie w pewnym wieku zapuszczają sobie takie brody a'la Lenin:))
    szczurzyca sympatyczna:))
    ale z moją psica nie miałaby chyba szansy na przetrwanie w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. w pewnym wieku ???
    hehe - gołowąsom nie rośnie!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. nonono, ależ cię fanklub zbiera :) skąd ja znam to zdjęcie, no :)

    OdpowiedzUsuń
  27. co nierośnie ?
    a szczurzyca przy moich kotach też byłaby biedna...
    ale , ale łądniejsza od majora to fakt:)

    OdpowiedzUsuń
  28. i dlatego właśnie noszę broń, noszę ją chociaż mnie pali ...

    OdpowiedzUsuń
  29. gdzieś w outlooku plącze się Twoje zdjęcie. Przesłałes mi wieki temu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak się plącze to wywal

    OdpowiedzUsuń
  31. ojaciepierdole9 grudnia 2003 17:45

    Hej, hej! Ale na tym zdjęciu była jeszcze jakaś panna. Nie pokażesz w całości?

    OdpowiedzUsuń
  32. ojaciepierdole a ty co? jasnowidz kurde? skąd znasz to zdjęcie???????

    OdpowiedzUsuń
  33. ojaciepierdole12 grudnia 2003 16:38

    Sam mi je pokazywałeś, Ojczulku! Jakeśmy ten kosmogram stawiali...:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ojaciepierdole12 grudnia 2003 16:40

    Że nie wspomnę o tym jednym, co Ci je jakiś żłób niemyty mazakiem popisał i dopiero technika cyfrowa je odratowała.
    Czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  35. o ja cie pierdole, prorok jaki czy ki huj?

    OdpowiedzUsuń
  36. ojaciepierdole15 grudnia 2003 23:22

    Z Młodą byłem. Jasnowidz ze mnie żaden. Socjotechnik raczej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty