Vive la Libre Géorgie !!!

Komentarze

  1. no, z tą Gruzją..to naprawdę..niech żyje!!!!wolna..

    OdpowiedzUsuń
  2. pardon ???
    o lla la
    Long live Free Georgia !!!
    http://slowniki.onet.pl/index.html?tr=fra-auto
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mjr Uporczywy z wędką25 listopada 2003 08:19

    http://slowniki.onet.pl/index.html?tr=auto

    OdpowiedzUsuń
  4. cmok ...:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ufff - galicyjski uśmiechnięty buziak, piękny jest ten świat ... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam, kurdę nic nie widzę!
    Z innej beczki: w 20-stym wieku swoim prawdopodobnie "weszłam" w barana (Marsa) i o to pewnie szło. Albo o Przemysława (jest spod barana) :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjdzie Leon Zawodowiec to się go zagoni do roboty, może już w niedzielę ...

    OdpowiedzUsuń
  8. podciągnę się..
    z tej beczki co N - Przemysław z Barana? ja go znam! nieujarzmiony facet..

    OdpowiedzUsuń
  9. a we w czym się będziesz podciągać???

    OdpowiedzUsuń
  10. ale nasza flaga jest bordowa, z bialo-czarnym w rogu. no co ty.

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahahaha - televizorka nie oglądasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. nie, ja zawsze z tym medium jestem na bakier. wiem, ze oba znaki powiewają, ale się tak czepiam, bo oficjanie flaga jest taka, jak mówię. no.

    OdpowiedzUsuń
  13. myśle że to symbol tego przewrotu, jak dziurawa rumuńska hihi ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaszczurka z kad wiesz ze to ten Przemyslaw? i kto ty jestes.

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe, skąd żeś przyjechał do tej australii imigrancie??
    ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty