patrz Kościuszko na nas z nieba ...

Jolka & Andrew L. w cuglach prowadzą w prezydenckich sondażach
po salonach władzy włóczą sie z naszego mandatu buraki, oszołomy, złodzieje i drobne cwaniaczki pomijając nawiedzonych idealistów
20% bezrobocie, pauperyzacja na potęgę, wszechobecna korupcja, arogancja władzy
społeczne przyzwolenie na ignorancję i złodziejstwo rządzących bo "tak było, jest i będzie ..."
no ale jak wszyscy uważają za normalne że zabierają nam prawem kaduka 1/3 zarobków która pasie urzędniczą machinę, a jak musisz do szpitala to płać kmiocie albo czekaj pół roku ...
a w wolnej chwili gołe kurwa "Fakty", "Bar bez kurwa granic" i zgrzewka kurwa "Volta" z Biedronki na pocieszenie
kto młodszy spierdala do Australii na ten przykład ...
ale wieszczę czas rychłego rajdu jakiegoś współczesnego Kuby Szeli po pałacach panów baronów - kosy na sztorc i zapach krwi, nie błękitnej, czerwonej ...

Komentarze

  1. ja i tak spadam do Anglii, jedyne, co moze przyspieszyć moja decyzję to Lepper na stanowisku głowy państwa.
    "Uciekaj 100 mil na sekunde, uciekaj 1 metr na rok"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spitalam na Antarktyde!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle celnie. No ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majorze, ja bym raczej tego "Szele 2003" widzial z Coltem 1911A w jednej rece, Beretta Cougar w drugiej, i sporym nozem za pasem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak, te kosy na sztorc to tylko przenośnia, myslę że najlepsze będą Milany i Strieły, skupują na pęczki chłopcy w Iraqu po 500 baksów, może nie wszystko zniszczą, a może nic?, Polak potrafi ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie popadaj zbytnio w melancholię, proszę. Wiesz, że chciałabym wziąć tam was wszystkich, bo jesteście 1/3 (jak nie więcej) mojego życia... A na politykę państwa i tak sam nic przecież nie poradzisz :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. ale milany i striely trzeba by naprowadzanie przerobic, moze lepiej SPAS ? bedzie efektowniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Special Purpose Automatic Shotgun
    Patrz pan! język nie zmienia akronimu!
    Specjalnego Przeznaczenia Automatyczna Strzelba! hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to znaczy z "naszego mandatu" ? Jesteś z lewicy, z ordynackiej?
    ;0

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszego znaczy kurwa Narodu, Polaków, społeczeństwa ... ktoś ich wybrał, i cześć, i to mnie martwi ...

    OdpowiedzUsuń
  11. JA ich na pewno nie wybierałem. Dlatego ZAWSZE chodzę na wybory, jesli nawet nie mam swojego faworyta a trudno mieć dzisiaj na prawicy (o lewicy nie wspomnę), to przynajmniej po to żeby lewicy odbrać jeden głos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała ta banda sprawia wrażenie postaci z "Opery za trzy grosze"

    OdpowiedzUsuń
  13. raz tylko nie głosowałem - druga tura prezydenckich jak mi kazali wybierać między Kwachem a Wałachem - to już było ponad moje siły ....
    to znaczy poszedłem ale oddałem głos nieważny bo moja kartka dziwnie gęsto pokryta była bluzgami

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty