stop przemocy

właśnie mi sie obiło o uszy że Glemp w homilii na Jasnej Gorze przysrał woodstockowiczom i imiennie Owsiakowi , że jest be, że nie wpuścił Jezusa na Przystanek ...
no kuuuuuwa! a wydawało sie że to rozsądny facet ...
( . . . )
"- Przepraszamy Pana Boga za to, że Jurkowi Owsiakowi nie udało się włączyć w nurt odrodzenie, że postawił znak zakazu na wejście Chrystusa do swego Woodstocku, a otworzył bramy dla wielu innych sposobów samodeprawacji młodych ludzi. Można się spodziewać, że za zdemolowane pociągi zapłaci z funduszy Wielkiej Orkiestry, ale po co ten wydatek? - pytał Prymas.
Zebrani na błoniach zareagowali brawami.
Kardynał Glemp powiedział, że od młodzieży skupionej wokół idei Jurka Owsiaka woli "radosną i rozśpiewaną młodzież z grup pielgrzymkowych czy harcerstwa". Przypomniał niedawny międzynarodowy, dziesięciotysięczny obóz skautowski w Żelazku na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. - Młodzież z pielgrzymek, obozów harcerskich i innych form wychowania i samowychowania za dziesięć lub 15 lat obejmie w Polsce i Europie kierownicze stanowiska. Jest nadzieja, że obejmą je w sposób odpowiedzialny, uczciwy i rzetelny - mówił. - A inni? Ci, co stoją pod kioskami, wytarzani w błocie, niech się porządnie wymyją - podsumował."

no kurde jego prawo mieć takie zdanie ale mówić to akurat w homilii na Jasnej Górze do tysięcy pielgrzymów to jest czyste kurestwo i judzenie
Może Bóg będzie łaskawszy od Jego Eminencji i mi wybaczy ...
amen

Komentarze

  1. źle podeszli do tej sprawy. Ja już wszystko wiem, koleżanka była na Przystanku, a ja oczyma jej duszy zbadałam te dziwna sprawę..to wcale nie tak, bo "Hari Kriszna" była...

    OdpowiedzUsuń
  2. A chodzi o to co bylo w zarska niedziele? Czy tak ogolnie o przystanek?

    OdpowiedzUsuń
  3. może mu kurwa(tfu!) w te za uchy zabałdzo nawiało!?

    OdpowiedzUsuń
  4. To znalazłem (omówienie i nie ma tam o kuledzie Owsiaku http://www.kai.pl/nowyserwis/motd.xml

    OdpowiedzUsuń
  5. W Wybiórczej dzisiejszej jest sążnisty cytat, zgadza się że przywalił...

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo lece czytać i uzupełniam notke - big thx! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A 13 września ma być premiera filmu o Łudstoku 2002 - może bliecik kol. O. wyśle z zaproszeniem Eminencji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. co nie tak?
    kto źle podszedł?
    jacy oni?
    co ma kriszna kriszna hare hare do jezusa?
    . . .
    a patrzenie cudzymi oczami jest do de
    ja często jak patrze swoimi uwierzyć i pojąć nie moge ...
    ale o to mniejsza, to tak na margi

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zrozumiałeś intencji..poza tym była po Twojej stronie

    OdpowiedzUsuń
  10. fucktycznie, nic nie zrozumiałem i dlatego zadałem tyle pytań ....
    i dalej nic nie rozumiem oprócz tego że jesteś po mojej stronie - to cieszy!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. majorze, a Ty się już umyłeś? ;-)

    PS. znacie dowcip o punkach, zakonnicach i prysznicu? pasuje jak ulał ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty