MNIAM MNIAM



.. - kliknij * PIZZA ala ME & JOAN McG * kliknij - ..

Komentarze

  1. ja tam wolę spaghetti

    OdpowiedzUsuń
  2. a chciałem odwieźć Ci ksiązkę, leniwiec jeden, załapałbym się, gość nie w porę gorszy Tatarzyna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. jakim tam kawalerem ??? kawalerem jest się tylko raz !

    A co do pizzy to i ja bym się załapała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No po mnie wymiataczu żarcia nie wiem ;) Nie, zostawiłbym Ci kawałek (ale i tak już to zagdanienie teoretyczne).

    Tuv, teraz nawet dziewictwo wszczepiają wiec wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a co trzeba wszczepić, żeby znowu zostać kawalerem???

    nie, nie odpowiadaj.
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mjr prawie kawaler17 sierpnia 2003 17:31

    KUUURWA!
    ZROBIE wieczor KAWALERSKI !!!
    "panie" w krawatach tylko
    panowie loooz!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Helena a czemu pytasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a to czemu helenko - "nie, nie odpowiadaj!" ??
    lękliwa się jakoś przez te pare dni zrobiłaś?
    odpowiadaj Andy, ODPOWIADAJ !!
    baardzom ciekaw ...

    OdpowiedzUsuń
  9. andy - helena @ mjr18 sierpnia 2003 03:54

    Hmm, nie wchodzi sie dwa razy do tej samej rzeki, na szczęście nie ma takich operacji a poza tym mogłyby się skończyć tak
    http://www.casablanca.com.pl/foto/4a_film_pl_pl.jpg

    Kto wie czy z tym dziewictwem nie jest podobnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. znaczy ze jadlam i bardzo smakowala :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba niekumatym
    no leży se facet i ledwo dycha
    coś mu sterczy z boku?
    szkoda że nie oglądałem Casablanki
    a to wstyd, nie?
    nic to Baśka - grunt to zdrowym być i mieć ciepło w nogi - ot co!

    OdpowiedzUsuń
  12. Major to jest McMurphy z Lotu nad kukułczym gniazdem po elektrowstrząsach (na chwilę zanim Wódz zabierze go do Krainy Wielkich Łowów), na pewno widziałeś...

    OdpowiedzUsuń
  13. mjr dalej niekumaty18 sierpnia 2003 10:31

    a co do tego ma kawaler z odzysku???

    OdpowiedzUsuń
  14. Ło rety, helena pytała co trzeba wszeczepić żeby być kawalerem, no ta ja tego nie wiem, tylko co do skutków trochę przestrzegam...

    A może to ja sam jak ten McMurphy? Bo mnie zapętliliściwe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. polot nad kukułczym
    zamknięte z powodu że nieczynne

    OdpowiedzUsuń
  16. Z powodu remontu bufetowa daje od tyłu.
    Poszłam rodzić zaraz wracam...

    OdpowiedzUsuń
  17. jak juz częstujesz tą pizzą, to moge sie pobawić w transwestytę

    OdpowiedzUsuń
  18. mam fajny krawat - dłuuugi i wąski, w kubusie-puchatki czy inne myszki-miki, w sam raz!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty