Przystanek

Wawa Wschodnia, nie można kupic tiketa na karte, jedyny bankomat PKO.BP olewa moją Mastercard, pół godziny przed odjazdem piętrowy skład nawalony jak stodoła po żniwach, patrol Straży Miejskiej każe mi wywalić do kubła reszteczke "Gamzy" grzmoconej z dziewczynami z gwinta na peronie a tuż tuż obok, no raptem 3 kroki, w czeluściach wagonów tysiące ludzi wali dziesiątki tysięcy browarów łamiąc prawo i pocąc sie niemiłosiernie w oczekiwaniu na start ... he he a oni mi grożą Sądem Grodzkim :)
ja jade jutro
z Dzidą m.in.
do zoba...

Komentarze

  1. No to powodzenia. Bawcie sie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. ogladam sobie relacje z Woodstocka i troche Ci zazdroszcze :tego klimatu, tych ludzi , no i muzyki live,która daje tak wiele energii...

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że Cię nie zdemolowali razem z pociągiem
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a może się tam gdzieś mineliśmy? kto wie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty