no one gets here out alive



Niedzielna wyprawa z Dzidą, Nomah i Przemskim nad jeziorko w Konstancinie za Papiernią.
Taplamy się we wodzie jak hipopotamy.
Nagle jakiś ruch - to bydle ze zdjęcia powyżej (tak na oko 6cm) zaatakowało małą sumikowatą rybkę, wpiło sie w kark i walka na całego aż sie kotłuje!!!
Chwytam walczących w dłonie, Dzida podaje mi plasticzany kubek, chityna ino trzeszczy o ścianki, w kubku wrze, oglądamy ...
Po wyrzuceniu na trawę larwa -->pływaka żółtobrzeżka puszcza ofiarę, rybka ląduje w wodzie a ja usiłuję chwycić killera za koniec odwłoka, wyrywa się z zajebistą siłą, kuuuwa boli!, na mym palcu pojawia się kropelka krwi, ależ bydle!
Brrrrrrr, gdybyż to miało z pół metra nikt nie wylazłby żywy z wody ....

Komentarze

  1. Tuv mnie opisała kiedyś przy linku jako pływaka żółtobrzeżka, cholera o co jej chodziło, że jak buldog, jak chwyci to nie popuści czy co? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka gadzina...

    OdpowiedzUsuń
  3. gustowna zieleń, gorzej z tym potworem

    OdpowiedzUsuń
  4. Major...zlituj się..zawsze jak otwieram Twojego bloga usiłują mi się pobrać jakieś pliki z muzą. Po 4mb... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. a to jakiś kłopot???
    bo u mnie ładuje sie chwile i spoko ...

    OdpowiedzUsuń
  6. a bo te chłopy czasami tak mają....:)))...chciaż nie mialam POJĘCIA że pływak ma taką PARSZYWĄ larwę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko nie czasami!

    OdpowiedzUsuń
  8. nooo ANDY przynajmniej nie jest tak anorektycznie szczupły!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ogonka tak szczupłeko nie mam, fa(k)t ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ogonka szczułego nie masz ? hihhiihihhiihhihihiih...ahahahahhahahahah....:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tuv Ty biologię kiedyś chciałaś studiować? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miało być SZCZUPŁEGO ...:)
    chciałam. I pewno dużo już z tego co umialam zapomnialam.
    Mózg nie trenowany , te sprawy...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tuv, co Ty za herezje opowiadasz, mózg to najseksowniejszy organ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jej andy ! ja tam się szarą tkanką nie podniecam...

    OdpowiedzUsuń
  15. No to ja juz na ramiona PLYWAKOW nie zakladam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty