dominujące zachowania homosexualne

świta ...
był ważny dzień
a po nim noc, cudooooowna ...
ale, ale - do rzeczy Moiściewy:
masturbacja to banał niegodny debaty
chodzi mi o doświadczenia tytułowe
to tylko pozorna sprzeczność
wiadomo chyba o co biega ale objaśnie - o zachowania sexualne ale nie robione z pożądania, nie dla zaspokojenia napięcia sexuualnego, tylko i WYŁACZNIE dla pokazania swej przewagi, dominującej roli, ustawienia innych w niższej roli w stadzie - więzienie, wojsko, areszt, poprawczak, dom dziecka, grupy bezdomnych .. prawie dokładnie to co robi na podwórku jeden pies drugiemu wykonujac na nim frykcyjne ruchy (co i suczkom się zdarza kurde balans)
znaczący (acz nie klasyczny, bo tylko quasi-homo) jest text poborowej marines w jakiejś holywoodzkej produkcji w strone gnębiącego ją męskiego podoficera - "możesz mi obciągnąć!!"
kto sie spotkał, kto słyszał wiarygodne opowiadania, prosze, ja swoje zapodam ...
pozdrowienia dla kpr. Wentyla - pobór 1979, dojdziemy i do ciebie gnido!
szczególnie pożądane doświadczenia dziewcząt, bo tu nie za bardzo ogarniam technikę
niedokońcakumatym w temacie polecam analize pochodzenia popularnych zwrotów - "huj ci w dupe", "lachociąg", "cwel", "ty dziwko!", "panienka" (o chłopcu), "cmoknij mnie w pompkę", "dobiorę ci się do dupy", "ty w dupe jebany skurwysynu"
dobranoc

Komentarze

  1. bakaj mi pulok męska szowinistyczna świnio - jeszcze, jeszcze, dalej, więcej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. andy off topic7 lipca 2003 01:31

    Dziś 21.20 w Polsacie Owca jeleni, tfu, Łowca Eleni, no Łowca jeleni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a co ? masz zamiar zapolować ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już to jedynie z aparatem (no i ile by to kosztowało)!

    OdpowiedzUsuń
  5. własnie sie zabieram za moje doświadczenia, idzie mi niesporo kurde ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Owca Eleni (pięękny, wreszcie go wczoraj dobejrzałem) ale ja nie o tym - z 10 lat temu, wieczorny zmrok, parking przed "Buffo", spacer z Alim, na środku placu stoi skórzana dyplomatka z szyfrowymi zamkami a z "Buffo" sączy się mjuzik, jakiś koncert, caałkiem niechcący moja droga wiedzie obok walizeczki, która całkiem niechcący wskakuje mi w rękę i oto spacerujemy już we trójkę - ja, doberman i dyplamatka
    w domu nerwowo pruję zamki oczyma duszy widząc paczki 100-dolarówek, pakieciki białego proszku, tajne dokumenty, broń ...
    wysypje się sterta podpisanych zdjęć Eleni i projekty plakatów - menago mi się trafił! niech go szlag ...
    nie lubię Eleni

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi jakieś ukryte spręzyny ta walizka miała :)))

    Ja z łowcą mam wspomnienia takie - klub studencki, nocny maraton filmowy, najpierw cos tam czego nie pamietam, potem Blaszany bębenek, potem Łowca, rozpoczął się o 2 rano, ze sto 'zaufanych' osób w ciasnej salce, malutki monitor, bosssko mimo wszystko, następnego świtu rano musiałem wstać, rozglądałem się za szmatą do obwiązywania głowy, czułem się jakbym to ja grał w tę rosyjską ruletkę.

    Potem jeszcze ze dwa razy go widziałem i zawsze coś nowege tam widziałem...

    OdpowiedzUsuń
  8. W sprawie Łowcy zajrzyj (i posłuchaj na blog Kabebe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. byłem byłem słuchałem słuchałem - KBB jest Wielki!!
    z pazernosci kliknąłem twoją wholelottę tuż po kliknięciu janasebastiana, odegrało sie naraz - jeeeezu, ale efekt no melanż jaktalala!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe, ja z pazerności ściągnąłem sobie na twardziela, a Lotcie linka dałem...

    OdpowiedzUsuń
  11. link, link ??
    jak sie daje linka MP3?
    nie widze
    jest cos po prawej u góry ale to jakaś ranna wyszukiwarka
    help

    OdpowiedzUsuń
  12. Na lewym marginesie w kategorii Słucham (pod koniec) przy Zepach, link wstawiasz normalnie (wyswietl sobie kod i podejrzyj)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się tam nie znam

    ale jeden mój kolega pracował z Cypryjczykami w firmie. I on mówił takie dwie anegdotki:

    1. "Wiecie jak Grecy mówią na Cypryjczyków? Kozojebcy."

    i

    2. "A wiecie, czemu Cypryjczycy noszą gumowe buty? Ja też nie wiem, ale podobno to ma jakiś związek z tym pierwszym..."

    a.

    OdpowiedzUsuń
  14. mjr językoznawca12 lipca 2003 04:14

    jeszcze jeden przykład z bloga:
    "Ty pierdolony CHUJORYJU !!"
    /ashi/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty