mix

I wanna do a song of great social & political import
pust' wsiegda budiet sołnce
pust' wsiegda budiet niebo
pust' wsiegda budiet mama ...
mama? a gdzie tata?
ojciec bóg gdzie wie
martenowski stawiał piec
jolka, jolka pamiętasz?
lato ze snu ...
joan b.
isle of white
z autobusem arabów
agnieszka zdradzała mnie
ale na szczęście ..
już tu nie mieszka?
plażą szły zakonnice
whisky moja żono
hello i love you baby
tell me your name
YOUR NAME!
fuck
ooooo ela straciłaś przyjaciela
upadł ale wstał
myślałem, że to ty
skrzywdziłaś mnie ...
a pod spodem smoking
pust' wsiegda budu ja ...
oh lord!
won't you buy me?
od razu z tyłu zajebali
zabić marzę
sweet, little 16
/nie ma to jak good vibrations/
zamknąć miłość?
kurtyna opada ...
layla!!
do you remember?
will you stop the pain?
the end
ale jednak
kujawiak!
czarownice chodzą w butach
hihi
dead flowers
:)
papa

Komentarze

  1. how much difference does it make?

    OdpowiedzUsuń
  2. niby co za różnica?
    olbrzyymia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mjr skruszony niewiedzą25 września 2002 00:13

    o kuuurde!
    grunge to nie jest moja silna strona, dopiero teraz załapałem dzięki pewnej miłej dziewuszce, ale se ściągnę i posłucham
    :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty