jestem

ufff ...

Komentarze

  1. ...i powrót do rzeczywistości...

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywistość może być wcale nie gorsza ...
    :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też "ufff" bo też już jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam...cmok cmok cmok

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja tez jestem . Zaczełam Cie czytaćod początku , ale jak weszłam na gg i dowiedziałam sie o tym chłopcu, to mi się przymomniało jak umierało dziecki na Litewskej i powiedziałam sobie, że żadne dziecko już tak nie może umierać. Dawaj te namiary , dowiedz sie dokładnie . Kurcze a po co ja to pisze tu , przecież mniałam napisac komentarz to tego twojego jestem. Ale, ale zintrygowałeś mnie duzy. To co piszesz kłuci mi sie z tym co tak naprawde robisz. Super masz troszku serca. Zreszta co kogo obchodzi co piszemy , po prostu wylewamy na papirus ślinotok czachy - i to wszystko. No to pa duży spadam, bo znowu sie rozpisuje nie na temat. pa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty