AAACH, TA DZISIEEEEJSZA MŁODZIEŻ !!!

łażąc po blogu nadziałem się na taki taki wpis:


Moje postanowienia
1.Byc silną psychicznie.
2.Nie mówić Kocham
3.Nie działać pod impulsem.
4.Zastanowić się co robię.
5.Chodzic wcześnie spać
6.Mniej bałaganić.
7.Cieszyć się chwilą
8.Nie myśleć o moim słabych stronach.
9.Nie bujać w obłokach.
10.Lepiej się uczyć.
11.Ograniczac net.
12.Szkolić Anglika.
13.Zastanowić się kogo warto uważać za przyjaciela.
14.Nie wydawać kasy na głupoty.
15.Mieć jeden nick.
16.Nie mówić prawdy w oczy.
17.Więcej gadać po angielsku.
18.Nie jeść tyle słodyczy.
19.Nauczyć się html.
20.Iść na dyskotekę szkolną.
21.Częsciej się uśmiechać.
22.Nie brać żartów na serio.
23.Uważać na lekcjach.
24.Nie płakać tyle.
25.Nie myśleć o rzeczach które doprowadzają mnie do histerii.
26.Nie wkurzac się o wszystko.
27.Nie patrzeć na wagę.
28.Słuchać więcej muzy.
29.Robić notatki z lekcji.
30.CIESZYĆ SIĘ ŻYCIEM!!!


... już sobie wyobrażam jak jakaś bajkowa złota rybka spełnia to życzenie i oto psztęk - mamy silną psychicznie pannę niemówiącą 'Kocham' wyrachowaną chodzącą spać z kurami niebujającą w obłokach porządnicką kujonkę ograniczenie korzystającą z netu perfekt inglish of korzz niejedzącą słodyczy zastanawiającą sie mocno kogo można by tu uznać za przyjaciela nigdy nie płaczącą mającą jeden nick (sic!) specjalistkę od html'a zakłamaną fałszywą sknerę i jeszcze do tego CIESZĄCĄ SIĘ ŻYCIEM !!!!!
apokalipsa a może w bajkach wszystko możliwe?
wiem, trochę się czepiam, jest tam uśmiech i dyskoteka szkolna i słuchanie muzy i niepatrzenie na wagę (phii, spoko można nie patrzeć na wagę jak się nie je słodyczy) i cieszenie się chwilą ...
ale jednak dreszcz mnie przeszedł na myśl że oto może rośnie nam przyszła Pani Prezydent?, no ale ja tego już na szczęście nie dożyję ...
z drugiej strony nadzieję budzi fakt że "Kocham" jest napisane dużą literą
niech Ci się broń Boże nie spełni mała, a przynajmniej nie wszystko!, powo ...

Komentarze

  1. napisane jest "nie mówić".
    nie mowic Kocham.
    to straszne, w tak mlodym wieku.
    no co ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. ekhmm..
    w sensie, ja cos zle przeczytalam.
    spiaca jestem, deszcze pada.
    sory.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śpiąca jesteś i pada ale obczajasz jak należy, mnie też to tąpło że nastoletnia panna postanowiła sobie twardo nie mówić "Kocham", ja tam w głębi serca mam nadzieję że jestem przewrażliwiony a ona poprostu NADUŻYWAŁA słowa "kocham" mówiąc np. kocham spać, kocham schabowego, kocham zakupy itd i oto postanowiła zerwać z tym brzydkim nałogiem, choć coś czuje mą kobiecą intuicją że nadzieja ta jest raczej płonną ....

    OdpowiedzUsuń
  4. co do kochania...nie znacie mnie,nie wiecie co ostatnio przezywam przez pewną osobę ,od której nauczyłam się tego słowa!Po prostu...no dobra,może źle to ujęłam,al narazie muszę przemyśleć kilka spraw,zapomnieć o kochaniu,odpocząć od wszystkiego!Mówiąc wprost zostałam skrzywdzona przez to jedno niewinne słowo.Postanowiłam,że nigdy nie dopuszczę do tego samego wzgelędem innej osoby!Przykro mi,że tak negatywnie mnie oceniłeś po przeczytaniu jednej głupiej notki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ona chce to wszystko zrobić, to z pewnością nie bedzie chodzić wcześnie spać... i tak dalej.
    G.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz babo placek, przeciez sie juz pokajałem, a z resztą gołym okiem widać jakem Ci życzliwy :))))
    i gdzie Ty kurka widzisz negatywną ocenę, hę?
    jesteś wspaniała bo:
    powiedziałaś "Kocham"
    późno chodzisz spać
    grzebiesz w necie
    obżerasz sie słodyczami
    czasem olewasz szkołe
    szybko sie zaprzyjażniasz
    bujasz w obłokach
    masz parę nick'ów
    umiesz przepuścić kase na bzdety
    bywasz bałaganiarą
    walisz prawde w oczy
    jestes impulsywna
    czasem płaczesz
    itd itd itd
    dopiero jak sie zmienisz ...
    hihi
    trzym sie ciepło ...

    OdpowiedzUsuń
  7. :-) :-) i jeszcze raz :-)
    dzięki za miłą rozmowę na gg!Pozdrawiam..czekam na następne odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Major, Major!

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha..toć to świeta osóbka..hahaha..cmok

    OdpowiedzUsuń
  10. o dizasssssssssss.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja lista postanowien bylaby znacznie dluzsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a moja znacznie krótsza. bo jak tu myśli sprecyzować?

    OdpowiedzUsuń
  13. mjr dumny z siebie26 września 2002 00:29

    a ja wogle nie chce sie zmieniać, nieznaczy to że nie mam wad, ale ... taki jestem i cześć
    jakby mi ktoś przystawił spluwe do skroni to bym napisał tak:
    moje postanowienia
    1.spać min 7h/dobe
    2.poćwiczyć angielski
    3.modnie się ubrać
    4.zapuścić włosy
    5.wpierdolić Iwonie
    6.kupić porządne okulary
    7.utrzymywać porządek w moim pokoju
    8.nauczyć się tańczyć na trzeźwo
    9.wyrzucić telewizor przez okno
    10.wynieść na śmietnik stare pamiątki
    11.polubić techno, house ...
    12.kupić nową komórke
    13.być twardym skurwysynem
    14.manipulować ludźmi (to takie proste!)
    tylko po co?????

    OdpowiedzUsuń
  14. To sa tylko pobożne zyczenia. Wiadomo,ze że zaden punkt nie bedzie do końca spełniony. Dziewczyna troche chce sie wziąc w karby...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty